Hoting och dans

  2008-12-28 @ 15:05:17 Nöjen Kommentarer (2)
Igår kväll åkte jag, LG, Viktoria, Fredrik och Karlsson till Hoting på juldansen. Å jag ha väl aldrig varit med på maken, sååå mycket folk som kom. Ha aldrig, vad jag kan minnas, stått i kö och köat för att ta mej in på en dans där nångång. Ändå kom vi inte så tidigt. Men så kul att så mycket folk väljer att gå ut, när dom anordnar något skoj där hemma. Träffade flera av mina gamla klasskompisar från grundskolan! Vilket var jätte skoj! =) Allra helst när det är så länge sen man såg dom flesta, eller alla av dom. Riktigt trevligt. Men tro inte att man tog sej nånstans där inne. Varken framåt eller bakåt. Va över 500 inlösta, så inträdet blev dom tvungna att stänga pga att det redan var för mycket folk. Rätt så häfftigt i lilla Hoting ;)



Kommentarer
Postat av: Karin

det var verkligen kul att träffas igår!

2008-12-28 @ 16:29:48
Postat av: Nina

Ja men det va då en himla tur att dom hittade han så nu kan familjen iaf begrava honom. Mamma har varit ledsen. Hon har ju bott tillsammans med han å dom va ju förlovade. Det är så fruktansvärt =( Hoppas ni har en trevlig kväll. Saknar dig vännen! Kram

2008-12-28 @ 19:16:53
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix