Hjullastare och grävmaskin

  2011-05-25 @ 20:04:13 Barnkläder och leksaker Kommentarer (7)

Ikväll har jag haft besök av både en hjullastarförare och en grävmaskinist!

Båda två, otroligt söta sådana =)

Tim hade sådan tur att han fick sej både ett par byxor
och en tröja av farmor idag.
För på torget stod en försäljare, som sålde riktigt
fräcka kläder åt dem små.

Vi kunde inte motstå dem helt enkelt ;)



Tyvärr var Tim ooootroligt svår att fånga på bild ikväll.
Så någon vidare bild fick jag dock inte till.

Så ikväll har jag haft både Tim och Sam
som härjat runt,
tills dess att Tim stupade i säng.



En annan som lade sej för att vila,
var grävmaskinisten Sam ;)

Det tar riktigt bra på krafterna att vara på dagis om dagarna oxå.

Så nu sover Tim så sött, sedan en stund tillbaka
och mamman får en lugn och skön stund i
tystnad och lugn och ro ;)

Vem vet!

Han kanske tänker gå i pappas fotspår, vår lille son ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi har dom sööötaste killarna i världen Malin <3

Gullungar!



Tackar, alltså urläcker va ju att ta i men jag tackar ändå ;-)

Solpudret tror jag hårt på. Jag mena man lär knappast få sitta och sola nå mycket denna sommar!

Så man får ta saken i egna händer! Å brun utan sol är ett kladd, luktar dåligt och kan bli randigt. Don´t like!

Puss på däää

2011-05-25 @ 20:32:00
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: MAMMA

Vilken tuffing! Kom ihåg att kolla det andra i morgon så får han det av mormor!Kram på er!

2011-05-25 @ 21:16:20
Postat av: Malin

Mamma och mormor!

Japp, jag ska kolla det imorrn efter jag slutat, om han är kvar då. Annars får jag kolla upp det på lunchen om jag hinner. Men jag hoppas att han är kvar efter kl fyra. Får fråga om det annars. Blir så stressigt på lunchen.

Men visst blev han en tuffing! =)



Natti natti och sov så gott.

KRAM KRAM.

2011-05-25 @ 21:36:42
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kanonsköna kort på killarna, kortet på sam när han ligger på soffan, oj så jag skrattade, tycker han var ohyggligt lik farfar där :-) Å även här hemma finns traktorförare med arbetsbyxor :-D Men det var presenter från pappan i huset sedan han var på maskinmässan i helgen, snacka om att gå över ån för vatten ;-P KRAM

2011-05-26 @ 14:27:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Caroline

Mysiga kort på buspojkarna! :-)



I tisdags när jag hämtade E från dagis så satt hon och Tim så sött brevid varandra ute i hallen och provade skor. Roligt att E fått sig en killkompis. :-)



Tack för grattiset. ;-)



Kram

2011-05-26 @ 20:33:31
Postat av: Caroline

Vilka mysiga bilder på killarna! :-D



I tisdags när jag hämtade Ellie på dagis så satt hon och Tim ensamma ute i hallen och bytte/provade skor. Dom såg verkligen hel nöjda ut i varandras sällskap, roligt att E verkar fått sig en killkompis på dagis. :-)



Tack för grattiset. ;-)



Kram

2011-05-26 @ 20:38:32
Postat av: Nina

Love you to vännen.

Vi ses på tisdag. Sam kommer bli överlycklig då Tim kommer på besök =)

Och Red riding hood va bra =)

Natti natti kramar

2011-05-29 @ 23:21:46
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix