Varma fossingar

  2011-03-22 @ 08:36:00 Barnkläder och leksaker Kommentarer (6)

Tim är en väldigt varm liten kille.
Och likaså om fötterna.

Nästan så jag önskar mej lite värme från honom,
jag slipper frysa så mycket som jag alltid gör.

Förra veckan när vi var på besök i Hoting,
var vi även på besök hos Birgit
sko och klädaffären.

Tim fick prova lite skor,
vilket han tyckte var kul.
Eftersom det gick så bra att springa i dem,
jämfört med vinterskorna.



Och eftersom han är så varm som han är om fötterna,
var hans mamma så snäll, att hon köpte
ett par fina och lätta springarskor åt sin son ;)

Nä, men nu slipper han kanske blir så svettig om fötterna
när vi tex. åker bil eller gör något annat kul ;)

Inte direkt att jag kommer sätta på honom dessa skor
innan vi går ut för att leka.



Utan just bara för att han ska få ett par lättare och svalare skor,
när vi ska någonstans där han inte
behöver traska i en massa snö eller slask.

Sen är det ju faktiskt vår och sommar snart oxå ;)


Kommentarer
Postat av: Malins farmor

Gomorron min sköna!

Jag saknar bild på Tim med skorna på! Det ser jag fram emot.

Ha en bra dag i stormen och akta halkan om ni går ut.

2011-03-22 @ 08:48:53
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja va bra att du tipsar, hade helt glömt att det finns skor i hoting!!! Tänkte åka på tallen eller Ö-sund å köpa skor, men blir det inte så finns ju hoting :-D Toppen! Hoppas ni inte blåser bort i dag <3 Kram

2011-03-22 @ 11:42:04
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja men man får tacka för dom vackra korten du lagt in på mig. Får ta och klämma in fler zumba pass, promenader och annat... För fy f*n =/....



PUUSSS!!!

2011-03-22 @ 16:13:30
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilka fina skor Tim har fått och tack för påminnelsen om att köpa skor i Hoting. Måste lite snabbt hitta stövlar till Ellie och sedan vår/sommar skor. :-)

2011-03-22 @ 19:26:11
Postat av: Malin

Caroline: ja, det fanns lite skor att välja på och det kommer säkerligen hem mera skor. Måste köpa stövlar åt Tim oxå, men det kollade jag aldrig på. Brukar köpa de flesta skor i Hoting, så hoppas att du hittar både stövlar och skor åt Ellie i Hoting eller någon annanstans :)

Kram kram.

2011-03-22 @ 22:16:46
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha skönt att höra att fler har lite stiltje på sina projek, mitt står helt stilla... måste köpa lite färg å börja slipa, men innan midsommar - kaaaanske man är klar ;-) Kram <3

2011-03-23 @ 11:55:58
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix