Puma

  2011-03-21 @ 19:21:00 Barnkläder och leksaker Kommentarer (4)

Nu när våren sakta börjar ta fart,
börjar även planerna på att fylla upp garderoberna.

Dock inte min garderob.

Utan självklart är det Tim´s garderob som går i först man hand.

förra veckan gjordes en rejäl beställning från H&M åt Tim.

Och nu hoppas jag att ALLT finns och dimper ner så småning om.

Det är galet roligt och riktigt farligt att handla åt sina barn!

Jag hittar huuur mycket som helst åt honom och skulle kunna handla
huuur mycket som helst åt honom!
Om jag hade haft en säck full av pengar ;)

Jag gjorde även en beställning på en dress,
som jag blev förälskad i när jag var till stan,
för ett par veckor sedan.


Han skulle bara ha det!

Men dum som jag var, så köpte jag den inte då.
Utan jag beställde den från nätet istället.

Han kommer bli en riktig tuffing i denna Puma dress från

Stadium


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gjorde en jättebeställning till båda barnen för nån vecka sedan också, fast från Lindex. Mina barn kan inte ha HM-kläder, dom har liksom vuxit ur dom på längden innan dom kan ha dom på bredden, också tycker jag att deras kläder krymper väldigt just på längden :/ Men Tim är ju en stor och ståtlig kille så dom passar säkert bättre på han :)



När man får lämna bebisavd. och gå över till strl 86 och uppåt finns ju hur mycket fint som helst till barnen (och flickavd är gigantisk) ;)

2011-03-21 @ 21:42:00
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag gjorde en jättebeställning till båda barnen för nån vecka sedan också, fast från Lindex. Mina barn kan inte ha HM-kläder, dom har liksom vuxit ur dom på längden innan dom kan ha dom på bredden, också tycker jag att deras kläder krymper väldigt just på längden :/ Men Tim är ju en stor och ståtlig kille så dom passar säkert bättre på han :)

2011-03-21 @ 21:42:47
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag gjorde en jättebeställning till båda barnen för nån vecka sedan också, fast från Lindex. Mina barn kan inte ha HM-kläder, dom har liksom vuxit ur dom på längden innan dom kan ha dom på bredden, också tycker jag att deras kläder krymper väldigt just på längden :/ Men Tim är ju en stor och ståtlig kille så dom passar säkert bättre på han :)



När man får lämna bebisavd. och övergå till strl 86 och uppåt finns ju hur mycket som helst till barnen, och lite extra mycket till flickor har jag märkt nu ;)

2011-03-21 @ 22:05:38
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack :) Jag är jättenöjd med min tatuering, känner mig sådär löjligt stolt ;)



Wow vilken snygg Puma dress, Tim kommer bli en riktig snygging i den. Jag gillar också sådana där matchande dressar. Nova har i alla år alltid haft en Puma dress. :)



Hoppas ni mår gott i blåsten! Kram kram

2011-03-23 @ 21:26:31
URL: http://nouvellestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix