Loppis bord.

  2011-12-01 @ 19:03:00 Inredning Kommentarer (10)

Kommit med bussen till Umeå ikväll.
Har nog inte satt min fot på en sådan sedan skoltiden.

Men det är rätt så skönt att slippa köra själv för en gångs skull.
Helst nu när det är så halt ute på vägarna.

Medan jag ränner runt där, ska ni få se ett till projekt =)

Jag har länge varit på jakt efter ett vardagsrumsbord,
men aldrig hittat just det jag vill ha.

Dom är antingen på tok för låga,
eller så kostar dom banne mej skjortan :p

Så efter ett tur på Tur och Retur hemma i Dorotea (loppis).
hittade jag bordet jag ville ha.
Till dessutom en riktigt billig peng ;)

Före:



Som vanligt kommer jag på att jag ska
fotografera när jag väl börjat ;)



Förr i tiden användes dessa bord till stora matsalsbord,
eftersom det bara är att dra ut och lägga i en iläggsskiva,
(Följde dock inte med här)
så blir det genast ett fullstort bord.
Som sedan bara snurras upp i rädd höjd.

Och slut resultatet blev:






Tänk vad lite vit färg kan göra! ;)



Kommer sakna mitt lilla yrväder något fruktansvärt!!!

Inte förrän imorrn kväll får jag krama om dej igen...


Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår jag det att du inte haft tid att blogga när du renoverar upp och fixar till så fina grejer :) Själv har jag mest bara gett mig på enkla släta grejer sista tiden ;)

2011-12-01 @ 21:28:28
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Morbror

Nu vill man se ett inlägg om jackan tack.

2011-12-04 @ 21:58:59
Postat av: Farmor

Ja, det vill man!

2011-12-04 @ 22:39:55
Postat av: Malin

KOMMER bara Tim är med!!!!!!!! ;)

2011-12-04 @ 23:42:24
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så fint bordet blev, nästan fööör fint att gömmas under en duk ;-)

2011-12-05 @ 18:56:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Håller med Therese där! Du har gjort ett kanon jobb vännen! Du har verkligen legat i i höst!

Världens bästa Malin!!!

Och tack för två super mysiga filmkvällar förra veckan!

Natti natti finaste du!

2011-12-05 @ 22:01:44
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja vi har dom finaste och goaste barnen!

Blir alldeles varm i hjärtat och full i skratt då jag tänker på bus Tim <3

Här vägrar båda barnen sova, så just nu är dom inte så himla söta ;-)

Så det är väl bäst att hoppa i säng själv så det blir lugnare här hemma!

Kramen damen

2011-12-05 @ 22:11:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Du, snart är det löööördag!!! Wiiie!!!

2011-12-08 @ 21:30:08
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN MALIN!

Ha det så trevligt på hotellet i kväll!

2011-12-10 @ 11:58:12
Postat av: Mamma

Jag säger också GRATTIS på namnsdagen!!Va kul att vi få rå om Tim igen när ni ska ut och svira!!Hoppas ni får en rolig kväll!!Kram

2011-12-10 @ 13:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix