Vänner ♥

  2010-09-02 @ 17:30:46 Vänner Kommentarer (7)

Sanna och riktiga vänner växer inte på träd!
Det är ett som är säkert.
Och jag har turen att ha riktigt fina och underbara vänner runt om mej.

Igår t.ex.

Jag hade det jag gjorde och höll på med i hallen.
Jag passade på att måla medan Tim låg ute i vagnen och sov.
Under tiden dyker min underbara svägerska Nina förbi.
Hon kommer med fika.
Nybakat dessutom och huuur gott som helst.

Sedan dyker Victoria och Alvin, Elin och Moa, Emma och lilldrängen förbi oxå.

Vi fikar och surrar om allt och ingenting och dessutom får jag
träffa Emmas lille underverk till son =)
Sååå söt och go.

Och efter middagen hade jag sådan tur att Victoria och Alvin kommer på besök igen.
Hon erbjöd sej att underhålla Tim, så jag fick fortsätta min målning lite till.
Vilket var guld värt, för då hann jag måla resten (nästan) idag när Tim sov sin lunch.

Jag har helt enkelt underbara vänner, som jag håller hårt fast vid.

♥ Riktiga vänner är guld värda ♥


Och medan Victoria och Alvin var här roade sej Tim med bla. detta:









Lite snören och en paus i vovvens säng kan vara riktigt roligt!


Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Va fint du skrivit!

Och det är sååå sant, goda vänner växer absolut inte på träd. Så det gäller att vårda dom man har!



Ja tänk va roligt det ska bli när ni kommer på besök på bb.



Sam hade 39,3 nu innan han däckade. han gick självmant till sängen och ville sova! Stackars liten. Så någon mamma/barn träff blir det ju inte för våran del. Trist!



Stora kramar till min kära Malin <3

2010-09-02 @ 21:07:38
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Åh, har du bakat?? MUMS!!! Va blev det?

Hoppas verkligen ni får sova inatt! Håller tummarna stenhårt!

Kram kram!

2010-09-02 @ 21:18:38
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för sällskapet igår! :) Bara jag som inte har något namn på mitt barn!! ;p stackare... ;) Det är kul att det är så många som är hemma med sina barn samtidigt, för ibland känner man sig ensam då man går hemma så här, men då är det tur att vi alla kan träffas! Ses snart igen! Kram

2010-09-02 @ 21:56:33
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja så SANT å bra skrivet, riktiga vänner ska man hålla hårt i å vara rädd om <3 ÄR ju toppen kul att så många är mammalediga nu dessutom! :-) Önskar dig å lille man en fin dag å en riktigt trevlig helg - dessutom blir jag ju nyfiken, vad är det för måleriprojekt du håller på med? KRAM

2010-09-03 @ 07:45:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Malin

Emma:

Ja, det var så roligt att ni tittade förbi lillkillen och du =) Vi få ses snart igen och hitta på något. Och visst är det roligt att vi är så många mammor och barn som är lediga samtidigt.

Hoppas nu att ni har en riktigt mysig helg hela familjen, så ses vi snart igen.

Kramar på er.

2010-09-03 @ 21:35:21
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åh jisses så mysigt med panel i hallen å brädvägg - det blir nog kanon Malin! :-D

Men karlar... de har minsann ingen brådska de, känner igen det ler Ha nu en toppen dag, vårt stora mål för dagen är att köpa lördagsgodis, iaf om du frågar Luran skratt KRAM

2010-09-04 @ 07:29:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Hej vännen. Jisses så jag saknar er! Men bara Sam blir frisk så ska vi se en film och ha det bra :-D Känner mig numera som en vattenmelon. Shit va jag har samlat på mig vätska! Puss och kram

2010-09-04 @ 11:19:23
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix