Provkör nya BMW

  2010-10-17 @ 22:41:27 Familjen Kommentarer (4)

I helgen har vi haft en härlig helg hemmavid.

LG åkte till stugan en sväng över dagen i fredags och en liten tur idag,
för att göra klart det sista innan vintern är här.
Vi valde dock att stanna hemma, eftersom jag inte hade någon lust att
åka båt med Tim när vädret kändes kallt och ruggigt.

Jag frös alltför mycket som vanligt.

Sedan har det tillbringats lite tid i garaget. Inte för mej då, utan pappan i
hushållet som bestämt sej för att tillverka något nytt igen.

Vad!? Får ni se när det är färdigt och på plats =)

Igår var vi till Hoting en sväng och besökte Ivars Bil som firade 50 år.

Vi gjorde bla. ett besök in på Bilmuseet och tittade på alla bilar.
Men nästa gång vi kommer åter kanske de tagit in min mormor och morfars bil.
Nu hade den iaf inte hunnit komma in.



Många många bilar fanns att beskåda.

Efter detta var vi in och tittade på det lite mer nyare bilarna och
Tim fick provköra en BMW.
Vilket han oxå tyckte var hur roligt som helst.





- Den här vill jag ha. Snälla...

Även denna lilla bil hade sitt pris. Jag höll på att trilla baklänges när jag fick höra priset.
Men är det BMW, så är det.

Resten av helgen har vi bara mysat en massa, spelat spel, ätit gott 
och premiäreldat i kakelugnen igen.
Jag har även hunnit att pyssla med lite kort på Tim och även
påbörjat ett litet projekt på väggen.
Men nu behöver jag lite mera ramar.




Hoppas att även Ni haft en fin helg och att morgondagen och återigen en
ny vecka tar sin form på bästa sätt.


Kommentarer
Postat av: carola

så coola bilar.

Min nisseman älskar bilar, kan alla märken:)



Så fina kort, ska bli spännande att se när du fått upp alla du håller på med.

Jag ska framkalla i veckan..

sussa sött

2010-10-17 @ 23:04:10
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Haha, ja se där! Det ska börjas i tid! Audi har såna där små bilar oxå. Men fruktansvärt va dyr dom är :p Ja men det va så trevligt att ni kom förbi å käkade lite efterrätt. Inatt har det blivit lite sova! Å Mikael bullrar så mycket på morgonen så Sam vaknade. Men ja tror han somnade om. Så nu kan jag oxå göra det. Vill ju va på bb nu! Men vi ses sen idag. Kramar!

2010-10-18 @ 06:10:11
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men vilken härlig helg ni haft, precis så ska det vara! Kul att se vad hägge tillverkar, månne nått till hallen? KRAM KRAM

2010-10-18 @ 09:59:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Förresten, vad är det för bil din mormor å morfar upplåtit till museet? nyfiken KRAM

2010-10-18 @ 13:14:20
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix