Yrväder!

  2010-11-10 @ 14:03:41 Vardag Kommentarer (3)

BURR!!!

Idag fryser jag!

Vi har ett riktigt yrväder och jag har absolut ingen lust alls att sticka ut näsan.

Vi var ut en sväng på byn tidigare idag (med bilen) och Tim visste inte riktigt hur
han skulle andas innan vi kom till bilen.
Snön yrde runt näsan på honom.
Nu ligger han dock ute i vagnen och sover så gott sedan någon timme tillbaka.

Vi har varit och gjort ett besök på den gamla färghandeln här på byn.
Som har total utförsäljning med upp till 90% på alla varor.
Massor med folk som kryllade överallt, som slet och rev i hyllorna.
Själv fann jag ingenting som jag ville ha, eller så var allt folk ivägen för att ens kunna se något :p

Ett annat yrväder som jag har här hemma är Asterix.
Han känner på sej redan på morgonen vilket väder det är.
Så honom får jag jaga huset runt för att bara få ut honom att pinka.



FORT SKA DET GÅ!!!



Jag får istället värma mej med bilderna jag tog igår eftermiddag,
efter vår promenad från Elin och Moa.





Fortsätter det att snöa på detta viset, får jag nog vackert
leta fram snöspaden och skotta lite snö.


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så du åkte dit en sväng, själv skippade jag det helt, för jag skulle ALDRIG sätta på mig en produkt (parfym, hårfärg eller liknande) som är för gammal! Huga! Inte ens om jag fick produkten i fråga. Parfym bli sjukt äcklig om den är gammal... Men det klart penslar odyl kanske det gick att fynda, sådant blir inte dåligt. Men färg tapeter osv torde nog ha blivit både blekt/omodern och kanske av sämre kvalite. Men alla resonerar visst inte så, för det var ju kaos utanför så jag förstår att du inte såg nått!



Jätte fina foton du tagit i går <3



KRAM!

2010-11-10 @ 14:42:01
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Förstår att Asterix inte vill ut och pinka. Vilket skit väder. Men Elin och Victoria trotsade skit vädret ändå såg jag nyss. Två vita snögubbar gick just förbi! Själv är jag Livrädd för att gå ut. För nu börjar det göra ont i andra bröstet oxå. Suck! Hoppas på att vara pigg på fredag så vi kan komma förbi och hälsa på. Ja jag har då inte ens varit på Perssons färg idag. Allt är ju bara gammalt. Va och kollade på min fina jacka jag ska få. Bara min storlek finns att beställa hem vill säga! Håller tummarna på det! Jätte fina bilder vännen <3 kram kram

2010-11-10 @ 15:50:09
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Mina två små hjärtan

Vilka fina bilder :) ag var till Åsele igår och ångrade så att jag inte hade kameran med mig, himlen var så otroligt vacker på eftremiddagen :)



Ja var med i tävlingen, du kan ju spara det tills han bli lite större :)



Kram

2010-11-10 @ 21:21:24
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix