Se upp i backarna!!!

  2010-11-08 @ 19:44:58 Vardag Kommentarer (9)

Här går det undan alltid!

Månaderna går i raketfart, veckorna rusar iväg, dagarna går undan.
Allt går helt enkelt för fort att jag inte riktigt hinner med.

Snart är även julen här och det dröjer inte allt för länge förrän jag får börja
plocka fram och göra advent. Bara några få veckor kvar.
MYS

Tim blev nio månader förra torsdagen. Vi var även ner på BVC för en ny invägning
och jag kan bara konstatera att killen växer så det knakar.



BUSFRÖ!

Var är min lilla bebis....???

Varmbadet var sista gången förra veckan och det har varit
underbart att gå och bada med honom
och se hur roligt han tycker att det är. Förutom de två sista gångerna, när det var
aningen för kallt, så att han hackade tänder. Annars har det varit lek och plask på hög nivå.
Även pappa hann bada med sin son en sväng =)





Annars fyller vi våra dagar med bla. trevliga träffar med
alla mammalediga mammor och barn =)

I helgen kom en hel del snö, så Tim fick åka en premiärtur i Sam´s pulka och även bob
Lite svår att hålla balansen i bara. Men det är snart jul och Tim kanske får en egen *blink*.









Kusinerna BUS!

idag har vi varit på en härlig promenad i ett helt underbart väder. Nästan så man trott
att det varit vår. Och imorrn vaknas en ny mamma/barn träff igen.
-Ellerhur Elin? ;)

Nä, nu måste jag kika vidare på Halv åtta hos mej.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: carola

jösses vad tiden gått fort..



så mycket snö ni har, vad jag längtar efter snö.

Ska bli så kul att se lisa ute och leka då.

stor kram och tack för titten

2010-11-08 @ 21:47:25
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Ingela

Tycker nyss att vi var & hälsade på, men det var ju 8 månader sedan nu. Med den här farten så fyller han ju snart ett år :) Det är så roligt att kunna följa er här på bloggen, han är ju så söt att hjärtat smälter. Jag ska åka hem till Hoting den 19:e december, så vi kanske hinner ses något veckan innan jul? Önskar er en riktigt fin tisdag! Kramar

2010-11-09 @ 09:58:19
Postat av: Nina

Hihi, såååå söt han är. Älskar verkligen första bilden. Snacka om busfrö!

Och kusinerna är nog dom sötaste kusinerna som finns ;-)

Får väl se om vi ses sen. Måste försöka bota mitt ajaj bröst =/

Kram kram

2010-11-09 @ 10:18:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

vilka goa bidler! Å så skoj med varmbad, har ju inte kunnat bada med bogge en enda gång, har typ varit snuvig hela hösten å nu rinner snoret + att han hostar. Sannerligen tur att han inte är första barnet för då hade jag oroat ihjäl mig, nu mysar vi istället å försöker kurera. Men någon promenad i denna kyla blir det inte för oss, för även jag känner mig lite krasslig. Hoppas att ni får en toppen date hos Elin å Moa! KRAM <3

2010-11-09 @ 12:42:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma M

Vilka härliga bilder! :) Ja tiden rinner bara iväg! Men det är tur att vi kan träffas vi mammor å ha det mysigt! ;) Tack för idag, snart måste nog jag oxå ta å baka å bjuda på fika... Hmm! ;) Kram

2010-11-09 @ 16:54:31
Postat av: Malin

Emma: Ja, visst går tiden på tok för fort. Man hinner knappt vara med. Snart är dom riktigt stora ;) Så det gäller att ta vara på vareviga sekund. Å visst är det bra att vi är så pass många mammor med barn, så vi kan träffas, surra och fika massor av go´fika om dagarna ;) Säg bara till när du bakat, så kommer vi förbi :p Tack själv för idag vännen! Så ses vi snart igen. Kram kram.

2010-11-09 @ 21:03:12
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du fått sova ordentligt i natt och at Tim inte varit uppe och skrattat åt sin trötta mamma... tur att de är så söta att man inte kan bli arg ler Här är stora damen på dagis å snuviga bogge sover sött med pappsen så jag får rå mig själv en stund - skönt! KRAM

2010-11-10 @ 09:15:12
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja fy vilket busväder!!! Å du, bara Bogge blri frisk så MÅSTE jag ta å kanata upp till dig, var såååå länge sedan sist! Så får Bogge å Tim busa lite, tänkte passa på då Luran är på dagis någon dag - vad tror du om det? KRAAAM <3

2010-11-10 @ 11:06:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Klart Tim ska ha en sådan go mössa, han får flörta med mormor sin blink KRAM!

2010-11-10 @ 13:25:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix