Gamla Hotingbrudar på besök!

  2010-03-31 @ 12:45:24 Vänner Kommentarer (1)

måndag kväll kom tre gamla vänner och klasskompisar och besökte oss.
Karin, Ingela och Linnea.
Karin träffar jag lite nu och då, eftersom hon jobbar här i Dorotea,
men Ingela som nu bor i Sundsvall och Linnea som helt plötsligt börjat jobba i Vilhelmina
träffar jag inte lika ofta, så det var riktigt roligt att få träffa dem alla.
Vi åt en god middag från Doroteas restaurang och pizzeria,
surrade i massor och fick fina presenter och god mat av dem =)
Helt plötsligt hade klockan rusat iväg och det var dags att krypa till sängs.
Men vi bestämde innan de åkte hem, att vi absolut skulle träffas snart igen.
Och jag tror visst att alla tre blev lite småförtjust i lille Tim ;)

Bjuder på några bilder från kvällen.
Och Karin och Linnea! Hojta till om ni mot förmodan inte skulle vilja vara med på bild!
Då plockar jag givetvis bort dem.
Ingela har jag redan fått lov från ;)



Karin och lille Tim.



Ingela och lille Tim.



Och så Linnea och lille Tim.



En jätte fin och go hund. I form av ett gossedjur.
Fylld med lavendel och vete, för att kunna stoppa den i mikrovågsugnen
för att sedan använda den som värmepåse,
men likaså i frysen, för att kunna använda den som kylpåse.
Lavendeln och veten gör dessutom att den håller värmen i ca två timmar.
Vi kommer absolut att använda den till värme mot Tim´s lilla och onda mage.
Eftersom den skulle vara bra mot just magont.
En toppenpresent som testades på en gång och som fick Tim att somna riktigt gott i famnen!



En vacker tulpanbukett fick vi oxå, som står så fint här hemma!

Tusen tack för en riktigt trevlig och mysig kväll tjejer!
Och absolut gör vi snart om det!
Hojta bara till när ni är hemma igen! ;)

Foton: Privata






Kommentarer
Postat av: LL

Haha vilken ful bild men du kan behålla den ändå :) vi får ta nya nästa gång! Ser ut som om att jag håller honom lite konstigt också, får nog öva mera ;)

2010-03-31 @ 15:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix