Resumé

  2010-06-30 @ 23:13:34 Familjen Kommentarer (0)

Här kör vi en resumé på allt vi varit ute på de senaste dagarna.
Eller inte precis allt då, men lite iaf...



Midsommar spenderade vi tillsammans med min mamma, pappa och lillebror,
farmor och farfar i Bellvik.
Vädret
var då kanske inte det bästa precis.
Regn, regn och åter regn.
Men vad gjorde det när sällskapet förgyllde kvällen ändå.
Senare under kvällen dök även Fredrik, Victoria och Alvin upp på besök
och vi spelade Med andra ord, så det stod härliga till! =)
Jag och pappa vann!!!!!! ;)



Kvällens finaste ♥



Lite mys och majskroksätning tillsammans med morbror.



Detta MÅSTE förevigas!
Farmor
har aldrig och då menar jag ALDRIG någonsin spelat kort
med jag och Michael när vi var små. Som vi fick tjata,
men ALDRIG att hon kunde ens en liiiiten gång.
Nu frågar LG på midsommarafton och de kan spela och vem svarar ja!?
Om inte farmor! 
Det måste vara för att det varit LG! ;)



Även detta måste förevigas, när farfar varit så
rädd att lille Tim ska gå sönder för honom.
Inte förrän här vågade han hålla i honom för första gången!
Och han höll =)


Dagen efter åkte vi till stugan. Där vi spenderade sista delen av helgen.
Vi städade från golv till tak, så nu är allt i stort sett rent och fräscht igen.




Vädret började vända och det såg ut att bli finare och finare,
så i måndags när vädret var på topp, åkte jag, Tim och Asterix till Bellvik igen
för att ge oss ut på sjön för lite båtåkning. En heldag i solen.
Precis som det ska vara! =)







En helt underbar dag, var precis vad vi hade!


Vädret har sedan fortsatt att vara soligt och fint, tills idag!!! =(
Regnet öser ner för tillfället. Men efter regn kommer solsken!
Jag har hört att bättre väder väntar!
Så den som väntar på något gott!
Till helgen blir det kanon! =)



Det tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix