Glad Midsommar!

  2010-06-25 @ 11:13:40 Tim Kommentarer (7)

Länge sen sist!

Midsommar har kommit, men vilket väder har vi...?
Det blåser, det är mulet, regnet hänger i luften
och solen lyser med sin frånvaro... =(
Men jag ska ändå hålla tummarna att vi får en fin dag!
Och att solen vill titta fram innan dagen nått sitt slut.



Veckan har flytit på i rask takt.
I måndags var jag, farmor och Lovisa till Östersund,
så att jag b.la. kunde köpa min kamera
för pengarna jag fick i födelsedagspresent.
Så nu har jag en sprillans ny kamera och massor att lära mej.
Igår kväll var vi till Sallsjön och provåkte vår sprillans nya båt
som sambon kom hem med efter jobbet på onsdag kväll.
Så nu åker vi säkert!
Det var dessutom Tim´s första båt tur och det gick lysande.







Nu ska jag hoppa in i duschen medan Tim tar sin förmiddagslur.
Sedan svidar vi om och styr våra näsor
mot Bellvik, där vi kommer att fira vår midsommar.



Hoppas att ni alla får en riktigt fin och varm midsommarafton!
Sköt om er och var rädda om varandra.

♥ ♥ ♥




Kommentarer
Postat av: Ida

Så stora våra små skruttar börjar bli :-) Nu börjar de snart krypa, tiden som kommer är så otroligt rolig (och lite jobbig) ;-)



Har du köpt en systemkamera? I så fall; välkommen in i det roliga fotandet ;-)



Glad midsommar till er också! Här blir det lite grillning ikväll och 60-årskalas i morgon :-)



Kram

2010-06-25 @ 12:52:00
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Mamma i Bellvik

När kommer ni? Jag väntar och väntar, längtar efter er alla men särskilt lille Tim! Vädret är skapligt än så länge, håller tummarna att vi slipper regnet. Skynda på nu!! Kram

2010-06-25 @ 14:23:15
Postat av: Malin

Mamma:

Jag väntar bara på att LG ska komma!! Ska ringa och efterlysa honom NU!!!! Så kommer vi sen!!! =)

2010-06-25 @ 14:35:08
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

We miss you <3

Men vi ses garanterat nått till veckan!

För jag kan ju inte hålla mig borta från min favorit Tim!!!

Kramizar!

2010-06-27 @ 21:48:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ida

En sån kamera har jag också, ungefär ett år efter att jag köpt den så kände jag att den inte räckte till och köpte systemkameran istället :-)



De där "långzoomarna" är perfekt för att utveckla fotandet. Ett tips är att lära sig fota helt manuellt, ställa in slutartider och bländaröppning själv, då man lär sig behärska det så blir bilderna otroligt bra :-)



Lycka till! och det ska bli kul att se vad för fina bilder du lägger ut framöver :-)



Kram

2010-06-28 @ 17:20:11
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Malin!



På fredag tänkte jag och Carro dra ihop lite mammor och barn för picknick på kullerbacken kl 12.30

Det hade varit så mysigt att kunna träffas en hel hög och bara umgås lite i solen. Det vore jättekul om ni kunde komma. Du kan väl sprida det vidare till alla du känner, så att vi inte glömmer bort någon :)



Kram Kram

2010-06-30 @ 09:51:23
URL: http://legitimo.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Å så fina kort, antar de är tagna med nya kameran? Nya båten så inte dum ut heller :-) Här är vi dessvärre sjuka så morgondagens party är tyvärr inställt... Kram!

2010-06-30 @ 10:35:32
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix