Date, shopping, BM koll och BF!

  2010-01-28 @ 19:44:27 Graviditet Kommentarer (5)

Dagen har varit riktigt bra och lyckad! Inte så där lång och seg,
som de senaste dagarna varit här hemma!
Dagen började med en mycket god och trevlig lunch date tillsammans med
Nina, Sam och Theresefiket här i stan! =)
Där han vi surra bort en hel del tid och bara ha det trevligt tillsammans! =)

Efter detta blev det en visit hos Torparn,
för att inhandla lite mera garn, men som fortfarande var slut.
Så det fick bli lite gott te för mej och Nina istället.
Måste kanske prova ett kopp redan ikväll.
Sedan ett besök hos Agas, där det endast var Therese som fyndaderean.
Men så är hon lite före sin tid oxå! ;)
Själv fann jag ingenting alls, som direkt föll mej i smaken.
In på ICA en sväng, för att hämta ut ett paket som kommit.
Det har kommit mycket paket i veckan! Vilket gillas skarpt! ;)
Ni kanske får se sedan... ;)
Vidare ner på Remo och Benji, där jag däremot fyndade lite grann.
Eftersom de oxå har rea i butiken.
Therese hade sagt åt mej att vi kunde ju för tusan inte åka på BB utan nalle åt bebisen.
Sagt och gjort
fick en nalle och en liten söt mössa följa med hem ;)
Som nu är nerpackade i BB väskan.



 
Sedan fick jag skjuts hem av Nina, efter en mycket trevlig dag.

Tack så hemskt mycket kära vänner!! =)

♥ ♥ ♥

Idag är det dessutom en speciell dag!
Det är dagen för BF!!!
Det är ju torsdag den 28 januari 2010.
Men vad händer...?
- Ingenting alls!!!
Allt är stilla lugnt här hemma.

Var ner på en koll hos BM igår.
Tog prover, som som vanligt var perfekta.
Bebisen ligger fortfarande som den ska.
Magens mått hade helt plötsligt ökat.
Och bebisen verkade må fin fint där inne =)
Huvudsaken det!
Hjärtat
slog på i 140.

Men vi avvaktar och ser till veckan hur det är, tyckte BM.
Fick även en ny tid till nästa torsdag.
Men har det inte hänt något till efter helgen, skulle hon kontakta Lycksele.
Då det kanske blir en koll till veckan (?),
eftersom de kanske inte vill att jag ska gå över så länge med tanke på min grundsjukdom.

Vi får helt enkelt hålla tummarna att det hela startar snart! ;)



Foton: Privata


Kommentarer
Postat av: Petra

Oj oj oj va stor din lilla mage blivit.Nu får väl ändå lill* titta ut. De tycker jag. FÖr jag e nyfiken nu ju! =)

Men idag är de ju BF så de e väl ingen chans att h*n vill de.

Mysigt ni verkar ha haft idag! Härligt härligt! och snart har du bebb*n ute och kan mysa med!

Massa kramar

Klappa magen från mig och krama om Asterix!

Kram

2010-01-28 @ 20:23:24
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Ida

Mycket kan hända tills nästa vecka, vem vet om ett dygn kanske den är ute :-) Kanske får man se er på BB nästa torsdag, då ska vi dit på koll :-)



Kram

2010-01-28 @ 21:21:11
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken väntan... :p Vi kanske ses på Måndag då jag ska till Lycksele! ;) Hoppas Lill* dyker upp snart! Ha en trevlig helg!

2010-01-30 @ 15:10:19
Postat av: Malin

Svar till Emma:

Ja, det är en evig väntan här hemma nu! Det händer ingenting. Den lill* där inne verkar helt enkelt trivas allt för bra. Ja, visst hade det varit trevligt att ses i Lycksele imorrn =) Men än så länge ser det mörkt ut. Hörde det blev inget i veckan, utan det blir imorrn istället. Hoppas att allt går jätte bra för er då! Blir spännande att höra sedan! =)

Hoppas ni haft en fin och mysig helg! Kram

2010-01-31 @ 10:55:51
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Tova

Åhh vad spännande :) fast jag kände som du, inget speciellt alls på BF-dagen. Haha.

Men snittet är ju att gå över 4 dagar för förstföderskor säger de... så vem vet, kan ju vara på G närsomhelst för dig nu ;)

Tack förresten för din kommentar, ja min förlossning blev definitivt inte som jag väntat mig... Visst kan man ju vara stolt i efterhand att man klarade av det men samtidigt hade jag inte så mycket val hihi

Ska hursomhelst bli skoj att se när din lill* kikar ut :)

2010-01-31 @ 21:32:05
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix