Praktiska ting, underbara dofter, vaser och tulpaner!

  2010-01-28 @ 23:14:39 Shopping Kommentarer (6)

Just ja!!
Paketen som kom i veckan! =)
Det är alltid lika spännade och roligt när man beställt hem något,
som man bara går och väntar på.
Ska det inte dyka upp någon gång...?

Men nu så!
 
Ett paket från H&M med lite nödvändiga ting.
B.la. två nattlinnen som kommer att komma väl till användning snart,
två stycken amningstoppar,
ett linne
och tre underbara hipsters.

Hoppas bara på att kunna ha allt,
eftersom det är lite svårt att prova med denna stora magen i vägen.

Sedan kom ännu ett efterlängtat paket hem!
Den nya och underbara doften,
som både jag och Nina blev förälskade i *mmmm*
Jessica Simpsons parfym Fancy
Jag har doftat ljuvligt idag, vill jag lova! ;)
Jag hittade dessutom denna underbara sida med webbshop.

NordicFeel

Där jag absolut kommer att göra fler besök och även köp!
Dessutom till ett mycket bättre pris jämfört med handeln.



Bild lånad från NordicFeel.

Sen paketet jag hämtade ut idag!
Jag är mer än nöjd!
En vas, men ändå fem stycken på en och samma gång.
Ett besök på blomster, för inköp av lite blommor.
Klart!!
Och jag blev ännu mera nöjd! ;)



Foto: Privat

Nu är det sängen nästa!!
Natti natti och sov så gott på er!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

UUUUUNDERBAR vas!!! Tror jag måste härma malin å mamma malin ;-) Är du inte på BB, skulle du kunna maila länken till sidan du köpt den?! Är så underbar så jag kan inte släppa tanken på den!

Och amningstoppar, hm borde nog också dra iväg en beställning till H&M för det har jag helt förträngt att jag behöver... Skickar en stor, lite extra hård, kram i ett försök att "ploppa" ut bebis ;-) Kram <3

2010-01-29 @ 08:57:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja vasen va kanon fin! Bra köp. Får se hur länge den är hel ;) Så inte bus Asterix pajjar den! Jag som hade förväntat mig ett samtal inatt. Men icke det :-P kram kram

2010-01-29 @ 09:43:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj, oj, spännande, spännade, ni får kanske åka in senare idag då... håller tummarna KRAM!!!!

2010-01-29 @ 11:25:09
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja han är ju sällan ensam i tv rummet så den där vasen lär nog få va hel! Smart att köpa fejk tulpaner! Då står dom ju sig hela tiden ;-)

Men vännen du vet ju att du kan ringa när som helst på dygnet! Spelar ingen roll att det är natt!

Finns ju jämt för dig <3

Kommer kanske upp sen!



kramizar!

2010-01-29 @ 12:00:05
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Mijoner tack, får se om jag klickar hem den, får se om Sandra får tag i en annan sak i Umeå idag som jag tänkte unna mig, får hon det så måste jag kanske avstå, kan ju inte handla hur mycket som hellst ;-P Om inte blir det definitivt denna vasen då den var så billig just nu!!! KRAM, å du, vi kanske ska boka fika kl 12.00 på måndag, för då kanske bebben sätter fart?! skratt

2010-01-29 @ 13:25:24
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tja, blir det inget i helgen så får vi boka fiket till 12.00 på måndag, du får kolla om det passar nina å så ville nog ida också haka på :-) Du ska se att bebben gör entre då på måndagsmorgonen! ;-)

Attans att det ska vara så kallt, måste dock trotsa kylan å åka och handla.

Beställde vasen igår förresten, så nu väntar jag ivrigt att få göra lika fint som du!

KRAM

2010-01-30 @ 11:27:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix