Orkar inte...

  2010-01-27 @ 23:31:28 Vardag Kommentarer (4)

Jag tror helt enkelt att jag återkommer med en ny lägesrapport imorrn.
Känner mej inte på hugget för att skriva eller tänka något just nu.
Tror jag ska försöka komma mej i säng, försöka somna och hoppas på att sova någorlunda.
För imorrn blir en trevlig dag med två trevliga vänner! =)

Hoppas att ni sover så gott även inatt!
Och inatt kan även jag känna mej lugn,
när jag återigen har sällskap här hemma och inte behöver vara ensam.

KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hemma?! Åhh... hoppas inte det, ellr jo, en fika kan du ta å sedan får det sätta igång ;-P Ses förhoppningsvis om några timmar vännen! Kram

2010-01-28 @ 09:00:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tack för idag vännen, nu är jag nöjd, nu får du åka ;-P Hi,hi men hade varit skoj å vara inne samtidigt som er, men ni har nog lite väl bra försprång. Fröet vill nog mogna några veckor till ;-) KRAM

2010-01-28 @ 17:25:16
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tomas

Hej Malin! :-) Tänkte bara passa på att önska lycka till medans tider är, vem vet när ni åker?! Allt går nog bra, hoppas bara att skitvädret är över nu så ni slipper åka i rusk. Herregud vad tiden gått fort. Snart är jag farbror också. Jesus!! :-D

2010-01-28 @ 18:10:40
Postat av: Sara

Hej

Hoppas ni hade en mysig dag ihop. "Hörde" ju att du, Therese och Nina skulle ha lunchdate ;)

Jobbigt att bara gå och vänta på lilla bebisen. Hoppas iallafall den inte vill kika ut föränn du har den blivande pappan hemma hos dig :)

Kram

2010-01-28 @ 19:45:25
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix