Mellandagar, Gott slut, Gott nytt år och 2010 är här!

  2010-01-02 @ 15:02:38 Julen -09 Kommentarer (7)

Och jag med...
Även om man inte trott det.

Mellandagarna passerade i en rasande fart, nyårsafton kom och gick.
2009 har passerat och vi har ett nytt och fräscht år framför oss igen!
Ett år som kommer att bli något alldeles speciellt.
Ett år att alltid minnas!!!

Nyårsafton firades här hemma på Sjöstreet tillsammans med fina vänner.
Mikael, Nina och Sam
Fredrik och Victoria
Simon och Jessica.

En mycket god tre rätters middag intogs.
Grevinnan och Betjänten sågs på tv.
Sällskapsspel spelades.
Massor av surr.
Massor av skratt.
Underhållning.

Vid tolvslaget firades ett nytt år in.

Jag höll mej inne tillsammans med Asterix när alla raketer och smällare avfyrades.
Det gick till en början bra.
Men när han sedan upptäckte hur hemskt det small och att husse dessutom var borta,
blev det många lednsa pip från Asterix.
Tills husse var återfunnen igen.


2010 är här och det kan bara bli bättre!!! =)


Några bilder från kvällen.
Och är det någon som mot förmodan inte vill vara med.
Hojta i så fall till, så plockar jag genast bort de.



Förrätten väntar på att få intas...



Goaste med inte allt för pigga Sam Samuraj.
Han och pappa fick tråkigt nog avvika tidigt från kvällens festligheter.



Världens bästa Svägerska (Nina) och världens bästa Sambo ;)



Storgatans egen lilla Tomte kom förbi och firade in det nya året tillsammans med oss.
Massor av skratt blev det, kan jag lova.
Nina och Tomas firade, så det stod härliga till! =)

- Malin! Du måste bara ha med det här!


Så skyll inte på mej Tomas.
Utan skyll på Nina! :p

- Tack för en riktig toppen kväll och ett fint avslut på det gamla året!

♥ Jag önskar Er alla en riktigt fin start på det nya året!
Och hoppas att det blir fyllt med massor av glädje och lycka! ♥


Foton: Privata





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Men oj vilken härlig jul, mellandagar å nyår du/ni verkar ha haft! :-) Men nästa år kommer det att bli än bättre för då är ju Grodan med :-)

Kan lvoa att detvar cirkus idag nr jenny skulle fota, svea ville INTE vara med på kort, så tyvärr bidde det nog inga kort om vi/Jenny inte hade rå tur och lyckades fånga den enda sekund hon var samarbetsvillig... Får fota dem tillsammans när fröet är ute istället :-9

Varma kramar till er på Sjögatan!

2010-01-02 @ 17:00:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, det får bli en foto session när Fröet är ute istället. Ska njuta av en veckas ledigt innan jag måste jobba två veckor - sedan blir jag nog hemma å då ska jag banne mig titta förbi om du inte redan hunnit på BB då :-) Kram

2010-01-03 @ 11:18:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Se där vilken glatt kort på mig och Ragnar. Oj så roligt jag hade :) Ja nu har ni ju fått bilstolen så skynda dig att packa väskan så är ni redo för avgång sen ;) Längtar efter fasters lilla skrutt. Puss och kram

2010-01-03 @ 12:52:22
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja alltså jag kan inte förstå vart tiden tar vägen? Snart är bebben här, Sam fyller 1 år! Det är ju helt sjuuuukt!

Får ju panik!

Nu har karln farit! Jag sitter och ugglar vid datorn medans Sam leker! Han har varit ute och åkt pulka idag! Det va så fint ute =)

Är hungrig oxå =/ Men det blir bra det här hoppas jag! bara att stålsätta sig =)



Kramar!

2010-01-03 @ 16:45:06
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ha, ha har bus Asterix varit framme å lekt med garnet, aja baja! Det ska ju bli en pläd till Grodan ju!!! ler Själv är jag allt för sent ute, så jag får köpa pläd, men kanske hinner jag virka mina möss till bebismobilen jag tänkt göra till fröet... Kram kram!

2010-01-03 @ 18:16:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

En fin dag till dig med!!! hur börjar det kännas nu, snart elelr vilken dag som hells är du MAMMA - tänka sig :-) Nu får du uppdatera flitigare så vi vet vad som sker med dig å magen - varma innerliga kramar vännen!

2010-01-12 @ 12:46:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja, men har man ingen inspiration så har mani inte, då blir bloggandet bara jobbigt...

Ska till Aina idag på em, ska bli spännande å höra om den lill* är fixerad nu, har såååå onda förvärkar så jag tror jag kreverar, borde nog även tala med läkare... Kram till dig å grodis i magen!

2010-01-13 @ 07:05:21
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix