Lunka på...

  2010-01-25 @ 13:32:56 Vardag Kommentarer (5)

Det är precis som det känns just nu.
Älsklingen har åkt bort på arbetet igen.
Jag och Asterix är åter ensamma.
Vi lunkar på i ett långsamt tempo här hemma.
Det känns dessutom som om jag gjort allt det där som jag skulle göra.
Fast filten har jag inte fått riktigt klar än då. Men det kändes så där småtrist idag.
Vill ha något annat skoj att göra.
Städa!!? Nä, det har jag gjort bort. Nu är allt rent och fräscht igen ;)
Sen är väl ändå inte det så skoj heller. Fast jag tror aldrig jag städat så mycket som jag gjort,
nu den senaste tiden.
Hade jag haft kläder att ta på mej och inte haft allt för ont,
så hade jag tagit min hund ut på en promenad.
För vädret ser helt underbart ut idag!
Solen skiner och tempen visar endast 6 grader kallt.
Men vad gör jag om jag inte tar mej hem igen...?
Nä, vi får nog gå en sväng runt kvarteret istället, så att vi är säker att vi kommer hem igen ;p
Inte har jag något intressant att förtälja heller...
Nä, ett trist inlägg blev det allt.
Men lever gör jag iaf! ;)

Hoppas ni har en fin måndag!
På återseende!




KRAM


Kommentarer
Postat av: Laila

Kämpa på vännen, det är inte länge kvar nu. Hoppas att även vi får veta när du åker iväg...... Barnen hälsar kramizar till du

2010-01-25 @ 16:05:24
Postat av: Malin

Svar till Laila:

Jajamen, jag kämpar på!! och hoppas att det inte är allt för länge kvar! Och är jag vid mina sinnesfulla bruk, så ska jag försöka höra av mej när vi är på väg ;) Annars får mamma och pappa sköta det ;)

Hälsa barnen och sköt om er!

Kramar till er!

2010-01-25 @ 16:40:17
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh förstår så väl att du tycker det är trist... är drygt på slutet. Själv har jag massor av saker ogjorda så mina dagar ramlar på i hiskelig fart, i morgon tänkte jag starata bilen å åka å göra lite ärenden, så då kanske jag tittar förbi å ser hur det är med dig om det är ok? Slår en pling isf. KRAM

2010-01-25 @ 16:56:39
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja klart att hon måste blogga från BB, vi vill ju ha en uppdatering därifrån ;) Vi kan ju ta en date på onsdag om du är hemma? Eller kanske en film Imorron kväll? Vi får höras nått. Kramar till dig <3

2010-01-25 @ 17:14:57
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Ah... har inte orkat ta fram bilen idag, bara soffat runt här hemma å fixat och donat, men i morgon ska jag ner till BM kl 10.00 så efter det kanske jag dyker förbi, ser att nina kanske även är hos dig då, så då slår jag ju två flugor i en smäll skratt

2010-01-26 @ 14:07:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix