Fina dagar!

  2010-01-20 @ 23:23:52 Graviditet Kommentarer (3)

Igår och idag har jag haft två finfina dagar! =)
Gårdagen
började med en date nere hos Therese tillsammans med Nina och Sam.
Där surrades tid bort i ett naffs. Jag blev dock tvungen att avvika vid halv två,
eftersom jag hade tidMVC då.
Allt såg som vanligt bra ut där nere. Alla prover var i sin ordning
och den hemska känslan när hon skulle trycka mej på magen
gjorde sej påmind även denna gång.
Huvva, ju längre man går i sin graviditet, ju hemskare blir det. Har iaf jag tyckt.
Men nu ligger bebisen som den ska. Huvudet är inte ruckbart.
Den kan alltså inte sno sej om mera! Vilket känns skönt! =)
Då kan den även få komma ut, tycker jag! ;)
Vi får se om jag kommer ner nästa vecka på ett nytt besök igen,
eller om vi är på bortaplan då.
Jag hoppas att vi inte finns till på hemmaplan iaf! ;)

Kvällen spenderades tillsammans med min goa vän!
Ändrade planer.
Det blev lite Yatzy, en rysare, grönsaker och dipp redan igår =)
Och massor av surr!
Filmen var dessutom riktigt bra och spännande. Det var länge sen vi hittade
en sådan bra och nervkittlande film.
Jag upptäckte hur jag till och med satt och viftade med armarna ett tag.
Bara för att hjälpa dom på filmen lite! ;p



Så denna film kan jag faktiskt ge tummen upp för! =)


IDAG

Började även denna dag med ett gott försök med sovmorgon,
men så utan något som helst resultat alls.
Det går helt enkelt inte att sova. Vilket nu börjar vara riktigt ledsamt!
Hur som helst intogs lite frukost/lunch tillsammans med mamma.
Jag öppnade datorn och ser att jag fått mail från Asterix uppfödare!
Riktigt roligt!! =)

Sen på med kläder för att ta en sväng ner på Nennaz tillsammans med Nina och Carina.
50 % på allt i butiken.
Skulle man ändå inte kunna hitta något man skulle kunna ha sedan....?
Byxor var tyvärr inget att ens tänka på. Men någon tröja kanske?
Jodå, en påse med lite smått och gott fann jag alltid! =)
Sen fick jag dessutom av min söta vän, en helt underbar filt åt den kommande bebisen.
Jag fick order om att inte köpa någon, fast vi båda här hemma visste att vi behövde en.
Istället köper min goa vän Nina en jätte mysig filt och ger oss.
Som jag nog med all sannorlikhet kommer att ta med på BB
istället för den som ligger nedpackad just nu.
Denna var både större, gosigare och varmare! =)
Så lite ommöblering i väskan måste nog ske ;)

Var även ner och hälsade på Nina och Sam en sväng ikväll.
Tiden rusade fram och jag kan lova att jag kände mej riktigt "uppgödd"
när jag kom där ifrån! Det skulle inte rymmas så mycket som en smula till i min mage.
Men ack så goda saker jag blev bjuden på
och det hanns även med några parti Yatzy även ikväll! =)
Och ställningen slutade ett lika denna kväll.

Det har varit riktigt härligt att fått två dagar att gå i lite högre tempo.
För nu tycker jag allt att som går lite smålusigt framåt... ;p

Hoppas ni andra haft en fin onsdag och att ni får en riktigt god natt!

KRAM



Foto: Privat


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Hej vännen! Vilka fin fina dagar, hoppas denna blir minst lika bra - kanske med en resa till L-sele?! ;-P ler Själv har jag haft en skitnatt, svea har vägrat sova ordentligt så jag ska fika nu å sedan gå å ta mig en lur igen tror jag, sedan en tur på nennaz om jag orkar... Wallanderfilmen får verkligen tummen upp, jag gillade denna även om jag räknade ut den rätt snabbt. Så den ska ni se om ni är hemma! Massa kramar, hoppas du får en toppen dag!

2010-01-21 @ 07:53:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ida

Man ska nog ställa in sig på att gå tiden ut, annars kan väntan bli väldigt lång ;-) Neo var fortfarande ruckbar när vi kom in på BB, det är väl däremot inte så himla stor risk att de förflyttar sig från det läget, så jag har inga större förhoppningar om att denna bebbe heller kommer att fixera sig ordentligt förräns den tänker komma ut :-)



Får hoppas att er bebis vill komma ut snart så vi andra kan känna att det är vår tur snart ;-)



Kram

2010-01-21 @ 12:26:22
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Nina

*Du är den underbaraste vän man kan ha!!!

Tack så otroligt mycket för dina fina ord och det fina hjärtat! Det värmde så gott i mitt hjärta!

Du får mig att må så bra!

Tack för igår och tack för idag!

Du är bäst!*



Kramar i massor

2010-01-21 @ 14:33:59
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix