Baka, baka, baka...

  2010-01-13 @ 15:04:03 Vardag Kommentarer (1)

Nu har bakningen kommit i rullning här hemma!
Igår blev det Mockarutor (som jag råkar gilla) och idag blev det bullar,
som inte heller är så dumt att ha hemma ;)
Frysboxen kan ju för tusan inte stå tom heller...
När jag inte är någon sån där småkaksmänniska alls, känns det så trist att baka kakor.
Det är visst roligare att göra sånt som man själv gillar har jag märkt :p
Kan hända att det blir lite chokladbollar ikväll (om jag orkar).
Eftersom min älskling efterlyste om vi inte kunde göra lite av den sorten oxå!
Och när jag tänker efter, så är dom inte heller så dumma ;)



Foto: Privat

Men först tror jag att jag ska ta mej en varm och behaglig dusch
och sen en liten vilopaus tillsammans med Asterix kanske,
innan jag fortsätter mitt arbete här hemma.

Hoppas att ni haft en fin tisdag, nej det är ju onsdag idag för tusingen.
Jag tappar och blandar ihop dagarna litegrann.


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vad duktig du är, nu när jag är sjukskriven ska jag med försöka hinna baka lite... Bra att ha på lut framöver :-)

Talar du något med Nina så hälsa så mycket att jag tänker på dem å håller tummarna att Sam snart är pigg! KRAM

2010-01-13 @ 17:39:57
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix