Tim sex månader! ♥

  2010-08-10 @ 16:48:21 Tim Kommentarer (5)

Tiden fortsätter att gå rasande fort och förra
onsdagen den 4 augusti blev vår lille Tim hela sex månader!
Jag förstår inte var tiden tar vägen och att det hela tiden ska gå så fort.
Jag måste försöka dra i bromsen.

Vi var iaf ner på BVC och vägde vårt lilla troll, som vuxit så det knakat.

Han väger numera, eller just då 8440 gram och var 68 cm lång.





På dessa två bilder är han endast ett par dagar gammal och jag tycker det känns som igår.

Helt plötsligt har han blivit så här stor.

♥ Mamma och pappas älskade barn! ♥


Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj han hade verkligen vuxit så det knakat, han verkar äta och må bra och det är ju tur det! :-)

Vi väger inte så ofta nuförtiden, ca 1ggn i månaden, så risken är väl att vi inte träffs på BVC. :-(

Tycker han har en sån himla söt body t-shirt på sig, lillan har en lika dan fast röd/gul/orange.



Kram

2010-08-10 @ 17:09:44
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja du, tiden rusar fram, sa just till Vickan idag att våra pojkar inte är bäbisar längre utan blivit stora... som tur är har varje ålder sin charm :-)



Så duktig du är som städar, jag borde, men latar mig istället ;-P



Ha en fin kväll vännen <3

2010-08-10 @ 19:43:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

God morgon!

Tänk att din lille kille redan är 6 månader. Tiden går verkligen undan...

Så många fina bilder från er semester, det ser ut som ni haft det hur bra som helst dessa veckor. Härligt!!

Han är ju så otroligt söt, er Tim. Oj, vad jag längtar efter vår lille skrutt när jag ser dina bilder. Tänk att få mysa med den lille i famnen nu istället för att bara känna sparkar därinne :)

Men snart så...

Ha en fin onsdag! Kram

2010-08-11 @ 08:32:14
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Ja se där, fasters stor kille <3 Oj va vi saknar er. Vi kom hem för ett tag sedan. Försöker få nån ordning här hemma och tvättmaskinen jobbar för fullt. Hoppas vi ses nått snart. Kram kram

2010-08-11 @ 15:03:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Va härligt med promenader, här har jag fasnat inomhus idag med tvätt, disk, matlagning osv Men i morgon ska jag försöka ta mig ut om vädret tillåter. I kväll är det ju kanon, hade gärna åkt å fiskat eller nått, men svea har ju redan somnat så det blir till att vara hemma... Skickar massa kramar från mig å Holger som fortfarande är vaken å rejsar gåstol till dig å Tim <3

2010-08-11 @ 18:51:42
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix