Frisering på Sjöstreet.

  2010-08-09 @ 15:55:42 Tim Kommentarer (1)

Tim har även hunnit med att bli friserad i sommar.
Håret var så långt och tjorvade så mycket på honom, så det fanns ingen annan utväg
än att klippa honom lite.
Men jag kan lova att det kändes i mammas hjärta när farmor satte saxen i håret på honom.
Själv hade jag gärna väntat ett litet tag till.
Hans hår som alltid stått rakt upp och åt alla håll, har nu fått en mera liggande frisyr.




Det var fullt upp med att försöka hålla honom någorlunda stilla.

Så någon före och efter bild knäpptes dock inte.


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Sicken söt liten kille!!! Här dröjer det dock vääääääääääääldigt länge tills någon sax måste fram, Bogge har knappt nått hår alls. Känns lite knepigt då Luran hade rätt mycket. Men skönt då han spytt å då det varit varmt... Å tack rara goa du för att du var så snäll å gav en rapport från Evas, blir så sugen att brumma dit nu någon dag då jag har ett rejält presentkort där <3 Är fortfarande krasslig, men så fort jag är helt 100 hoppas jag definitivt att vi kan träffas <3 KRAM

2010-08-10 @ 07:44:46
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix