Semester blir till vardag.

  2010-08-09 @ 15:30:46 Familjen Kommentarer (0)

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja...?
Nu är det slut på semestern här hemma. Mannen i huset åkte tillbaka till Umeå igår kväll
och vi är återigen tillbaka i vardagen. Eller kanske inte riktigt, men snart.

Men hur och var ska jag nu börja (?) eftet mitt långa semesteruppehåll här på bloggen.

Vi har flängt fram och tillbaka. Från Dorotea till Sallsjön, från Sallsjön till Dorotea
och även hunnit med en trevlig visit till Piteå .

Vi har haft en underbar sommar och semester tillsammans.
Det tråkiga är bara att allt gått alldeles för fort.. =(

Jag tror att jag gör som så. Lägger upp en del av vår sommar i bilder.



Tim och en av alla dagar i sallsjön.



Provgungar kusin Sam´s gunga.



Som de flesta vet, så fullkommligt älskar Asterix solen.



LG gjorde ett tappert försök att lära Melvin att åka vattenskidor,
men insåg båda efter en stund att han nog var för liten ändå.
Nästa sommar kanske ;)



Tim älskar majskrokar och det riktigt knastrar när han biter i dom.
Han som nu fått tre tänder i sin lilla mun.



Vår lilla solstråle busar med älgen i stugan.

Nä, jag kommer ganska snabbt på att jag kan ju för tusan inte lägga upp alla bilder
i ett och samma inlägg. Det går inte, för då drunknar ni i alla bilder.


Det får vackert komma några inlägg till ;)


Så håll till godo... :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix