En fin dag med picknick i Kvarnparken.

  2010-08-17 @ 23:13:37 Vänner Kommentarer (4)

Idag har vi verkligen haft en kanon dag. Sommar och sååå varmt.
Sådana dagar gillas skarpt! =)
Så jag hoppas att vi får många fler av dom och att hösten blir riktigt fin.

Idag började vi dagen med en lunch tillsammans med mamma/mormor.
Sedan gick jag, Tim och Asterix förbi Kvarnparken,
där det fanns massor av mammor och barn =)
Elin ringde på förmiddan och sa att de skulle gå på picknick i det fina vädret,
så absolut gjorde vi dem sällskap efter lunchen.

En mycket trevlig och varm dag har vi haft!
Vi var nog inte hemma förrän vid middagstid nästan.

Sedan har vi haft en lugn och skön kväll hemma.
Tim sover inte så mycket på dagtid, vilket han verkligen behöver egentligen,
så vi har haft lite myspys och vilotajm tillsammans ikväll.
Så en haltimma slumrade han väl till...
Men nu sover han så sött och gott sedan ett par timmar tillbaka =)


Mammas hjärta! ♥



Min fina svägerska och fasters go´plutt! ♥



Lille, eller stora Sam som snart börjar dagis. Jisses vad tiden gått undan...



Här är det full strid mellan Moa, Tim och muffinsen.
Moa vann egentligen, om inte mamma stoppat henne ;)



Vi hade helt enkelt en toppen dag!
Något vi mer än gärna gör om fler gånger! ;)

- Hojta till om du vill att jag plockar bort dej Martina!
Men ni är bara för söta du och Axel! =)







Världens goaste lille Tim! ♥

Just ja! En annan sak som jag är helt överlycklig här hemma är vår nya..........

TV!!!!

ÄNTLIGEN!!

I fredags när vi var till Umeå, så var vi in och köpte en ny tv!

Den är riktigt STOR om man jämför med vår gamla tjock-tv.



Nu är det ett riktigt nöje att titta på tv! ;)


Tack för en fin dag mina vänner! ♥

Nu kryper jag till kojs och hoppas på en god natt.

Sov så gott och kram på er.


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja vilken härlig dag!!! Å i dag lyser också solen :-) Nice! Men sötaste momma, varför gömmer hon sig bakom Tim ler Ha en toppen dag, här står lite bak på schemat, har fått bak bacillen tror jag skratt KRAM

2010-08-18 @ 09:17:29
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha nej ska baka lugnt, måste bara vänta in M så jag kan åka å köpa ägg... Blir muffins å en mjuk kaka tror jag, lätt ska det vara ;-p Är mest sugen å testa mit stjärnströssel som jag fyndade i norge förra helgen :-D KRAM

2010-08-18 @ 10:04:46
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Härliga bilder från en härlig dag!



Nu ska jag ta och städa upp efter virvelvinden Sam och sen ge han lunch och sen UT!!!! Och njuta av solen!!!

Man vet aldrig när höst rusket kommer! Gäller att ta vara på varje solstråle man kan!

Kramizar!

2010-08-18 @ 10:51:16
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja det var jättetrevligt att träffas :-)



Och renoverande tar både tid och ork, vi har ändå hunnit med en hel del (2 rum har till och med tapetserats om 2 gånger ;-)) Näst på tur står köket som blir ett jätteprojekt eftersom det ska flyttas och sen ska badrummet göras om... Först ska vi bara råna banken ;-)



Och trappen måste vi också göra någon lösning till, det är så brett mellan spjälorna att jag är rädd att Lova som är rätt liten och nätt, skulle kunna ta sig emellan. Får nog bli en temporär lösning med en spånskiva tills risken för fall är över.



Kram

2010-08-18 @ 20:50:23
URL: http://idasusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix