Äldst och yngst.

  2010-04-11 @ 23:14:55 Familjen Kommentarer (3)

Helgen har varit riktigt underbar!
Fredagkväll tog vi oss en promenad i regnet, hela familjen.
Det var väl dags att hyra nyaste Wallander,
som vi sedan mysade ner oss i soffan för att se.
Det har varit sol och varma grader hela helgen.
Till min stora glädje tagit riktigt bra på snön.
Igår tog jag mej en lång promenad med Tim och Asterix i det vackra vädret 
och LG packade sej iväg tidigt på morgonen, för att åka på Svansjön för att fiska.

När han sedan kommit hem med sin fångst,
svidades det bara om, för att sedan åka hem till Hoting på grillmiddag.
Årets första (om man bortser från alla i stugan förstås).
Även årets första middag ute på verandan.
Underbart varmt och underbart gott! =)
Min mormor och morfar var även dem med.
Samma vis i år som i fjol =)



Min älskade morfar - Äldst i familjen.
Vår älskade Tim - Yngst i familjen




De trivdes dessutom väldigt bra tillsammans!


Dagen till ära, har varit lika fin den.
Sol och ett underbart väder.
Vi började dagen med en rejäl sovmorgon, för att sedan ge oss ut.
Jag har tillbringat en del av dagen på baksidan för att skotta.
Det är återigen dags att få börja hänga tvätten ute.
UNDERBART!



Jag tog mej fram till slut, så nu är det bara att sätta
igång en ny maskin med tvätt imorrn! =)
Om vädret kvarstår förstås.

Nu har dessvärre mannen/pappan i huset åkt på arbetet igen
och vi är återigen ensamma här hemma =(
Har precis nattat Tim och ska nu ta med Asterix ut på
kvällspinken och sedan hoppa i säng jag med.

Hoppas ni haft en lika underbar helg!
Och att ni får en fin start på morgondagen!


KRAM PÅ ER OCH SOV SÅ GOTT!





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilket fint kort på gammelmorfar å Tim! :-)

Och så härligt med torkvindan framme, min är finote sedan vi grävde jordvärmen, så jag får hänga inne :-/ Men det är liak bra då jag inte tål pollen som fasnar i tex sängkläderna på våren. Hoppas ni har en fin dag, här är vi inne trots det fina vädret, Svea har feber :-/ men i övrigt pigg å glad som tur är! KRAM

2010-04-12 @ 13:32:10
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Nina

Han är så underbart go lille Tim <3

Och om några timmar får jag myyyysa med han!

Längtar!

2010-04-13 @ 13:07:31
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ska ta och hoppa in i duschen och sen fara och handla =)

Skönt för Tim att sova ute =)

Hoppas det går bra hos farbror doktorn.

Å du, ids inte städa. Du får blunda ;-)

Kramar

2010-04-13 @ 14:31:33
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix