Malin testar Ben & Jerry´s...

  2010-04-21 @ 12:36:26 Nöjen Kommentarer (5)



Cookie Dough.

Vet än inte
hur den smakar, eftersom jag inte hunnit smaka den ännu.
Tänkte spara den tills jag ska mysa ner mej i soffan
framför tv´n ikväll.
Men med tanke på den glass som jag och mamma smakade på igår, på vår promenad,
så torde jag inte blir besviken.
MUMS, vad god den var.



Men smakar det, så kostar det ;p

Nu hoppas vi att solen snart kommer med massor av värme,
så vi får glassväder för hela slanten ;)


Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Aha, du ska äta B&J ikväll...

Har aldrig smakat den glassen faktsikt. Men har ju hört att dom ska vara såååå goda! Men som du skrev, smakar det så kostar det!

Klart att du måste visa upp dina nya skor!!!

Ska ta och rensa i min skohög i helgen. Har ju jätte många skor men använder dom knappt. Så dom kan kastas!



Tack vännen för din fina kommentar!

Önskar att jag kunde ta åt mig av det du skriver!

Men det går dåligt =(

Men du är för go du min hjärtevän <3



Idag är Sam piggare, så nu ska jag ta av han pyjamasen (han har sovit hela förmiddagen)

Sen ska vi upp på Ica och handla!

Ska bli väldigt skönt att få lute luft i lungorna!



KRAMAR!!!

2010-04-21 @ 12:42:18
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ellet

Jag älskar B&J!! Men jag är ju laktos så det går ju inte äta mer än en sked typ... men lätt värt det ;)

2010-04-21 @ 16:35:44
Postat av: Sockenvägens Söta

Här har vi typ alltid B&J hemma, vi frossar i den, speciellt i slutet av min grav. Tur att de flesta innehåller nötter så att vi inte KAN äta dem. Härligt med promenad, även jag borde ta mig ut... Kram

2010-04-21 @ 16:44:44
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Älskar Ben and Jerrys. Allra helst New York fudge. Farligt gott. Kanske tur den är så dyr annars hade man nog köpt den oftare :)

Kram

2010-04-21 @ 18:04:21
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Du får berätta sen om den va god. I så fall kan det hända att man lyxar med en sån till helgen!



Ja jag längtar sååå efter er ska du veta!

Och en super god grillmiddag med mycket gott till måste vi planera in!!! Och det ska ske snart!



Ha så mysigt ikväll nu med din glass, hund och lille Tim <3

Kramizar i massor!

2010-04-21 @ 20:14:04
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix