2 månaders kontroll

  2010-04-14 @ 22:58:30 Tim Kommentarer (3)

Igår var det dags för två månaders kontroll för Tim.
Helt galet vad tiden går undan. Han blir tio veckor i morgon torsdag.

Kontrollen gick jätte bra
Det blev en godkänd kontroll besiktning som doktorn sa.
Som till min stora glädje dessutom var Dr. Larsson. 
Tim "pratade" och log så det stod härliga till under hela besöket
och tyckte nog mest att doktorn såg bra rolig ut ;)

Innan besöket var det vägning och mätning och för två veckor sedan
stannade vågen på 4965 gram och mätstickan på 59 cm.
Nu hade grabben ökat till 5410 gram och vuxit från 59 till 61 cm.
Han växer så det knakar mammas guldklimp.



♥ Våran lille goding! ♥

Foto: Privat








Kommentarer
Postat av: Nina

Jag fullkomligt älskar detta kort på Tim. Det är så underbart. Och det är jätte bra att han växer. Du har ju fet mjölk, Mums för lille Tim <3 Önskar er en fin torsdag vännen. Kram kram

2010-04-15 @ 08:02:01
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilka nattsuddare ni är ler Hoppas ni kom hem i ordning. Och jag håller med nina, kortet är så fint!!! Nu på tisdag är det Holgers tur att besiktigas, får hoppas att även han går igenom skratt Stor kram!

2010-04-15 @ 09:52:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma M

Tack för det fina tack kortet, det sitter uppe i köket så fint! :) Bra skrivit om förlossningen... man har det man ser framemot! ;) Nu ska jag städa klart och sen ta och hälsa på Vickan och lill killen. Jag har som inte hunnit träffa dom än!! Fy på mig. :) Kram

2010-04-15 @ 10:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix