Cult Design

  2009-09-15 @ 12:29:21 Inredning Kommentarer (1)
Förra veckan så bestämde jag med för att ta tag i köket. Det var dags att putsa fönster och sätta upp höstgardinerna. Tycker att det alltid är lika mysigt när hösten kommer. Det blir mörkare ute om kvällarna, färgerna ute blir så otroligt vackra, luften känns sååå frisk och man får tända massor av värmeljus och fönsterlampor och bara mysa framför en varm och skön brasa i tvrummet =)
Men när allt var klart, så kunde jag ju inte ha kvar ljuslyktan från Cult som jag haft i sommar och eftersom jag älskar den serien så mycket, tog jag svängen förbi blomster för att se om de fått in något nytt på den fronten. Nya färger. Vilket de hade! =) Höstens färg och även färgen som jag gillar vädligt skarpt för tillfället. Plommon/ljung. Skulle gärna haft gardiner som gått i samma ton. Men jag fick ju iaf lägga fram nya och fina mattor. Det är alltid roligt när man har något nytt att ställa/lägga fram.


Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vad fint du har shoppat, kliar i min shoppingtarm med ;-) Och lilla magen med grodan är ju bara såååå mysig!!! Stor kram till dig och grodan från mig och fröet (Luran har däckat efter en hård dag på dagis)

2009-09-15 @ 19:58:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix