MaNi

  2009-10-13 @ 23:28:01 MaNi Kommentarer (6)

Efter mycket funderande kom jag och min kära vän Nina på att vi ville ha något skoj att göra.
Något vi kunde göra tillsammans.
Där vi kunde ha roligt, utan att behöva kasta en massa tärningar runt oss ;)

Därför slog vi våra kloka huvuden ihop och kom på att vi kanske skulle
ge oss på att försöka såga ut bokstäver!
Något som är snyggt, trendigt och väldigt "inne" just nu.
Och det bästa av allt! Vi har ju så roligt när vi är igång! ;)

Vi sågar, slipar, eldar, målar och skrattar i massor!

Och detta är en del av resultatet:






Vi sågar och sågar och är det någon som kanske är intresserad av ett litet GOD JUL eller något helt annat kanske...?

Kom med förslag!

Vi sågar efter önskemål så gott det går.

Dessa är ca 11,5 cm höga, 1 cm tjocka och kostar 120 kr.

Finns i färgerna rött och vitt.

Sen kommer det även att dyka upp lite annat.
Både i mindre och större storlekar, andra modeller och färger.

Om någon skulle vara intresserad?
Hör av er antingen till mig eller
Nina


Foton: Nina


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrev just till nina att jag tycker ni verkar så kreativa och pyssliga i Dorro! Va kul! Fina var dem! :D Sen ska jag också berömma dig för alla dina inlägg. Släppte spänningarna när du fick till lösen? Glad är jag i af som får läsa. Fast nu han jag nästan inte med. ;) hahaha



ha en bra dag!!

Kram

2009-10-14 @ 16:45:11
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Therese

Jämarns så kreativa du å Nina är, jätte fina bokstäver/ord. Måste vara kul å pyssla på tillsamans, speciellt när resultatet blir så fint :-) Stor kram!

2009-10-14 @ 17:09:26
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Tomas

Jättefina bokstäver ni pysslar med. Jag sa till Nina som jag säger till dig idag - Skulle gärna beställa men väntar tills jag varit på IKEA i helgen så jag kanske köpt något där det skulle passa :-)



Kul idé! :-)

2009-10-15 @ 16:52:04
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Jenny Hamberg

Snygga bokstäver! =) Så roligt med ännu ett ultraljud, förresten, du får ta o fråga Kristina, hon hade ju en faslig halsbränna oxå, hon hade nåt superknep mot det. Men minns inte riktigt vad det var..

Hoppas det ger med sig!

kram

2009-10-15 @ 18:23:27
Postat av: Nina

Jo du, jag trodde jag skulle tvärdö! Ändå hade jag ju på känn att det va nått sånt som skulle hända. Den där Michael är ju som lurig ;-)



Sov så gott så får vi höras nått imorron, ja vi träffs ju oxå kom jag på! Middag på resturang Dorotea blire ju imorron =p



KRAMAR!

2009-10-15 @ 23:32:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar till Jenny Hamberg:

Tackar så mycket för att du tycker om våra hemmagjorda bokstäver ;) Vi tänkte att vi "gatt" ha något att göra, när vi bara är hemma.

ja, det var jätte roligt och spännande med ett till ul =) och nu blir det ett till i vecka 32 och det kommer nog vara lika spännande de med ;)

Jo, jag träffade Kristina och lille Walldemar på Dollar i Ström förra fredagen och då talade hon om att hon oxå hade haft hemsk halsbränna, men något superknep fick jag nog inte höra, mer än Samarin :p

Hoppas att ni får en fin och mysig helg trots skitvädret vi fått =/

Kram kram

2009-10-16 @ 10:24:32
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix