MaNi

  2009-10-18 @ 21:27:31 MaNi Kommentarer (9)

Nu har vi pysslat litegrann igen.
Men denna gång bestämde vi oss för att prova såga ut ett & tecken.
Vilket gick ganska så bra faktiskt! =)
Med lite färg på detta blev det genast riktigt snyggt, om ni frågar oss ;)
Men lite tomt ändå...
Några ord skulle kanske göra susen...?
Så jag inhandlade lite småstämplar när jag var till Umeå i veckan.
Och vips så blev det ännu bättre ;)



Så om det finns någon som skulle vara intresserad av just ett & ?
Är det bara att kontakta antingen mig eller min partner Nina
Så fixar vi detta!
Och har ni något annat önskemål vad ni vill att det ska stå, så fixar vi givetvis detta oxå! ;)
Och fler idéer har vi på gång!

Storleken är ca 26 x 25 cm.

100 kr hade vi tänkt oss för denna.


Foto: Privat


Kommentarer
Postat av: Tomas

Hihi, ja jag hittade det mesta jag ville ha. Vissa saker var jag tvungen att gallra ut för att vi skulle få plats. Vi hade två tuuuuunga kundvagnar jag och min mor innan vi var i kassan. Och givetvis blandat med saker. Min mamma gör så jämt. Hon säger att hon inte ska handla något så hon kan låna plats. PFFFT! Hon handlade för tvåtusen och allt var blandat i vagnarna tack vare att hon inte kunde ta en egen från början. Tur det var mycket småsaker så vi hann sortera ut varderas saker eftersom på bandet i kassan :-) IKEA är ju fantastiskt. Jag skulle lätt kunna handla upp en miljon på birsta på en dag. No problem! :-)



Vad fint ert nya projekt blev. Ååh. Tänker ni fortsätta med detta eller kommer ni ta semester snart? Jag tycker dom är skitfina men kan inte bestämma mig vad jag kan vilja ha!! :-)



Att halka är en skräck för mig också. Det är pinsamt att halka för det första. Man brukar ju sällan halka och fara på rumpan ljudlöst. Inte jag iallafall. Sen ska man skratta lite åt sig själv. Har man dessutom slagit sig blir det ju bara ännu värre. Och i ditt tillstånd är det ju ännu lite mer onödigt att halka och slå sig! Så tungan i mun vid promenader. Det är så lömskt med denna halka. På ett sätt är det ju skönt när den där jädra snön lagt sig för att stanna. Då blir det ju lite bättre iallafall!



Hoppas helgen var bra. Nu ska jag ta mig en dusch och njuta av söndagens sista timmar :-)



2009-10-18 @ 21:47:43
URL: http://tomasliv.blogg.se/
Postat av: Nina

God kväll vännen!

Ja dom va jätte söta i fredags!

Gulle pojkarna jag har! hela 3 st!

Nu är klädnyprona målade och Mani inlägget klart!

Nu hoppar jag i säng så jag orkar gå upp till dig imorron bitti ;-)

Kommer nog vid 9 tiden kanske??



Kramizar till min goa Malin <3

2009-10-18 @ 22:49:48
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Nä, inte kl 6! Då sover jag sött! Ända fram till 7 hade jag tänkt sova!

Har nyss tagit mig en kvälls macka oxå. Mumma!!!



Sov sött darling!!!

2009-10-18 @ 22:55:59
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: ingrid

Hej Malin.

Din pappa var här och avslöjade dörren till din blogg. Var inte arg på honom. Jag bad honom fråga dig och han trodde inte att du hade ngt emot det...

Om du inte vill, kan jag glömma orden. För dem inte vidare. Lovar!

Kram till Er alla tre.

2009-10-19 @ 11:49:20
URL: http://ingridibellvik.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

VA ni pysslar på - så duktiga :-) Kram kram

2009-10-19 @ 13:52:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Förstår det, tycker det är rena terapin att pyssla lite jag :-) Men det går i vågor! Hoppas du vaknar upp till en underbar dag! KRAM

2009-10-20 @ 08:07:31
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Malin!

Gud vad ni är händiga..! Jag undrar en sak bara.. alltid när jag går in på din blogg så ploppar det upp en lösenorsruta till "ninuz" blogg 3 ggr också.. Mycket märkligt! Jag har ju inte klickat på nåt annat... Nåja, ville bara säga det! Hoppas ni har det bra!!

2009-10-20 @ 19:48:52
Postat av: Malin

Svar till Lina:

Hej hej! Tack för att du tycker vi är händiga! =) Vi måste ju ha något att göra emellan åt när vi är hemma om dagarna ;)

Vet du vad!!? Vi undrar precis samma sak här. Varje gång jag går in hos Nina så ploppar det upp någon annan oxå, eller om man går in hos någon annan som har lösenordskyddad blogg. Mycket märkligt! Tror man måste fråga blogg.se om dom kanske vet varför det blir så. Jag har ingen aning varför, men jobbigt är det!

Här har vi det bara bra! Vi lever och mår =)

Hoppas allt är bra med er i Luleå oxå! Och vovven eran var väl ändå för söt! =)

2009-10-20 @ 22:23:47
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, konstigt är det. Men det gör ju inget. Bara att klicka bort.. Ja hon är så söt våran lilla ninja-hund! I alla fall på bild... och när hon sover. I morse var hon ganska billig när hon bajsade inne och sedan klev i bajset och började springa runt... Och jag har examinationsperiod på skolan och massor att göra.. Bara att ta fram moppen igen och att duscha hunden... igen. Men sedan går det ju bara en stund så sover hon och då är hon ju mattes lilla flicka igen =)

2009-10-21 @ 09:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix