Lycka

  2009-10-22 @ 10:11:10 Tävlingar Kommentarer (2)

Jag är med och tävlar om denna söta lilla skylt hos Therese




ALLA som berättar om när de kände/upplevde/skänkte lycka senast
är med och tävlar om denna seLes bräda med texten Tycker om dig.
Apan som sitter på brädan har magneter i händer och fötter
 som gör att den kan "krama" fast saker - kanske en napp eller
ett provrör med plats för en liten blomma?

Tävlingen håller på till den 31 oktober,
och vinnaren blir den som jag anser ha den finaste,
vackraste, humoristiska, ärligaste eller galnaste berättelsen
om LYCKA.



Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Ja nog är det ren och skär lycka att få vänta smått.... En bloggerska ajg följer fick på sitt ul veta igår att hon msit sitt barn redan v 7-8, å snacka om att jag sörjer med henne.... Man ska vara så glad för det man har! Stor kram underbara du!

2009-10-22 @ 10:29:15
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Hej Malin! Kul att se era alster. Be mamma beskriva servetthållaren jag fick av henne i somras. Den kan nog passa till er kollektion, kanske med en mysig text på.



Så till att känna sig lycklig:

Idag kunde jag för första gången på två år (med hjälp av kryckor - men ändå) gå en skogsstig utan att ha ont! Det snöade i ansiktet vinden var kall, men jag var alldeles varm i hjärtat av lycka. I vanliga fall har jag väl aldrig tänkt på att det kan vara lycka att sätta ner gympaskorna i snöigt blåbärsris och njuta av åsynen av kullvälta träd. Men på 65årdagen och med ny höft ÄR det lycka.



Kram till er alla.

2009-10-22 @ 22:58:06
URL: http://ingridibellvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix