Äntligen torsdag!

  2009-10-29 @ 19:04:23 Vardag Kommentarer (5)

Jag har varit lat i veckan. Det har knappt kommit in något nytt alls. Nä, ingenting. Men jag har haft någon form av torka i veckan. Har inte vetat vad jag ska hitta på att skriva om och då har det inte varit någon mening heller. För vem vill läsa om en massa oitressanta saker egentligen?
Men vad ska jag hitta på nu då...?

Jo, idag blev vår nya bloggdesign färdigvår andra blogg och vi är mer än nöjda.
Det är Flingas Mamma (Therese Norlin) som varit så duktig och snäll och påtat ihop denna fina design åt oss.
- Tack än en gång! =)
Så nu firar vi vår nya blogg och blogg design samtidigt, med en liten tävling hos malinnina.blogg.se 
Titta in och var med du oxå vettja! det är fina priser som ligger i potten ;)


Annars har det inte hänt så mycket idag!
Joooo för tusan!!
Jag har ju äntligen fått hem min efterlängtade älskling! =)
Som jag längtat fruktansvärt mycket efter i veckan!

Så ikväll vankas mys pys med nyaste Wallander (bara den finns inne), något gott och en varm och sprakande eld.

Igår kväll hade jag turen att mamma stannade kvar och låg kvar efter jobbet. Då var vi en sväng förbi biblioteket, som firade 10-års jubileum. Så jag passade på att låna mej en bok med en massa namnförslag i, eftersom det går dåligt på den fronten. Kan ju inte komma på några pojknamn.
Så vi kanske kan få lite tips och idéer från denna bok!?

Innan middagen var jag och Asterix ut på en mycket härlig och uppfriskande promenad, men eftersom jag är så frusen av mej, så insåg jag att jag nog måste ta på långkallingarna nästa gång vi går ut. Då var det ändå bara fyra grader kallt. Jag som sällan brukat använda dom annars.
Det sägs och jag läser att de flesta gravida brukar bli väldigt varma när de väntar barn och alla jag känner som varit och är gravida är oxå varma. Men när ska detta inträffa för min del?
Jag håller ju rent utav på att frysa ihjäl JÄMT!


Så överst på min önskelista står just nu denna underbara pläd.

En skön värmepläd för kyliga dagar. Ingen tycker om att frysa. Men i vår kalla nord kan det vara svårt att undvika när moder Svea sätter den sidan till. Men frusenheten går att råda bot på så fort du kommer innanför dörren. Den mjuka värmefilten Warm & Cosy med tunna, insydda värmeslingor blir snabbt din bästa vän under den kyliga årstiden. Warm & Cosy har nio sköna temperaturinställningar och blir varm på bara ett par minuter. Lika lång tid som det tar att fixa en kopp te och ta fram boken eller sätta på favoritfilmen.


Bild och text lånad från:
OBH Nordica


Kommentarer
Postat av: Nina

Roligt med ett nytt inlägg ;-)

Men jag ska inte säga nått för jag är urusel på att blogga oxå!

Hoppas ni får det riktigt myyysigt ikväll nu!

Kramar till dig vännen!

2009-10-29 @ 20:50:20
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag frös också jättemycket tidigare, men på sista BM-besöket så visade det sig att mitt Hb var rätt lågt, nu efter att ha ätit järntabletter i två veckor börjar jag få tillbaks värmen i mina isbitar till händer och fötter. När jag väntade Neo frös Janne för jämnan eftersom jag ville ha det så svalt hemma ;-)

2009-10-30 @ 09:37:47
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Nina

God dag vännen!

Va härligt att ni hade så mysigt igår. och att ni hade det varmt lät ju kanon! Isbit till vän man har ;-) Men som sagt, bäst att du kollar upp termostaten nu när vintern är i antågande ;-)



Ja fjället blir det och jag är ÖVERLYCKLIG!!!

Kramizar!

2009-10-30 @ 11:01:07
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Tjingeling, så fint det blev i er andra blogg, therese är så duktig! :-) Och du är itne ensam om att frysa, det gör jag med ständigt... Hoppas ni får en mysig helg nu i helgen, skickar massor av kramar till er borta på Sjögatan :-) KRAM

2009-10-30 @ 11:28:33
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

hi, hi din gissning stämmer nog rätt bra :-9 Har hållit på alldeles för länge med denna, nu vill jag ju sticka babymössa till fröet istället så det är bara att sticka på... som tur var blev jag nästan färdig igår :-) Önskar dig en bra vecka, å så kanske vi ses ikväll hos nina? KRAM

2009-11-02 @ 07:47:08
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix