Suck...

  2009-05-23 @ 11:04:33 Allmänt Kommentarer (2)
Ja, som alla kanske förstår så händer det inte så mycket hemma hos min blogg nu för tiden, eftersom det är fullt arbet ute på gården och kabeln till internet får aldrig sitta i. Men så fort den är ihop påtad gör jag mitt allra bästa för att hinna med, vilket inte alltid är så lätt. När jag väl satt mej för att påta ihop ett inlägg, så har kablen oftast ryckts isär innan jag ens är klar...



Men jag tittar in och önskar er alla en trevlig och mysig helg!
Hoppas att solen skiner på er!
Och vem vet, jag kanske kommer åter redan ikväll om jag/ni har tur ;)





Kommentarer
Postat av: Vendela

Ah - hoppas de grävt klart snart så du får blogga i ordning :-)



Önskar dig en trevlig kväll/helg och ja, solen lyser på oss här men då och då faller det en skur ;-)



Kram

2009-05-23 @ 18:47:55
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: sara

Det är hopplöst när man inte har internet. Märker hur snabbt man är beroende av det. Det är ju så lätt att bara gå in och kolla upp nåt telefonnummer eller nåt annat man behöver.

Hoppas de snart får ordning på ditt internet.

Ha en skön söndag imorgon :)

2009-05-23 @ 22:49:10
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix