♥ Min älskade Flizuz ♥

  2009-05-25 @ 22:01:59 Familjen Kommentarer (6)
Är borta... Han har inte syntes till sen i lördags och jag är orolig att det hänt honom något =( 
Han hade kräktes konstigt inne i helgen och jag hoppas att det inte är någon som lagt ut något, som han kan ha ätit i sej. Han är inte den typen av katt som gör några som helst långa svängar. Ibland kan han få för sej att vara borta en längre stund, men han brukar alltid komma hem och oftast komma hemluffsandes när vi går ut och ropar på honom.
Ikväll har jag varit hem till Hoting och varit ute och ropat och ropat, letat och letat tillsammans med Michael, utan som helst något resultat alls =(
Ringde precis hem till mamma för att höra om han dykt upp, men inte...
Jag hoppas för allt i världen att han snart dyker upp och har det hänt honom något så hoppas jag att vi får veta det.
För skulle han vara borta och inte komma hem skulle jag må dåligt av att  inte veta vad som hänt honom.

Men jag håller alla mina tummar att han kommer att komma hemluffsandes och ligga i sitt lilla hus på bron imorrn bitti när dom vaknar och öppnar ytterdörren.



Foto: Privat



Kommentarer
Postat av: Nina

Men, va kan ha hänt??

Tråkigt! Håller tummarna på att Flizuz dyker upp snart och att allt är bra med han!



Ja jag vet inte, vi kan ju se om vagnen ryms, men tror det är tveksamt! Snyft =(

Hade ju som planerat att följa med dig vännen!



Sov gott!

Puss och kram

2009-05-25 @ 22:34:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Mailn! Om inte Flizuz är hemma i morgon så ska jag åka en sväng å titta runt. Hoppas att han kommer hem i natt och ligger där å väntar. Ska höra med JanPeter om honom i morgon. Sköt om dig och sov i natt och oroa dig inte. Kramizar från oss

2009-05-25 @ 22:49:24
Postat av: Therese - Lurans blogg

Oj, förstår att ni är oroliga - hoppas han kommer hem. Men tyvärr brukar väl katter dra sig undan när de är dåliga... hoppas han inte lagt sig någonstans för att dö... Huvva. Håller alla mina tummar att det är någon söt katt tjej som holler honom borta - tänker på er alla, för djur är så kära, riktiga familjemedlemmar. Stor kram vännen!

2009-05-26 @ 09:36:11
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Emma M

Usch, det är inte roligt då husdjuren försvinner... Jag VET hur det känns. Glömmer aldrig då våran älskade hund försvann under jakten. Jag vet inte hur många timmar och veckor som vi letade och letade och körde runt hela kommunen på alla konstiga vägar.... Vi hittade aldrig honom. Och vi vet fortfarande inte vad som hände? :( Än i dag så hoppas man att han ska dyka upp... Hoppas att det ordnas sig med eran katt! Kram kram

2009-05-26 @ 10:57:35
Postat av: Jenny

Usch så jobbigt!! Hoppas han kommer tillbaka!

2009-05-26 @ 16:24:49
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej vännen min!

Åhh nej!

Jag håller tummarna på att han kommer hem verkligen. Sånt e så hemskt.



Jo jag e på väg tillbaka igen. Mkt nu med sjukdomar o epelepsin och plugga. Går inte ihop som jag vill ep:n o plugga. men jag kämpar på!



Massa kramar

Tack för att du finns!

Kramar

2009-05-26 @ 19:32:14
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix