Ljuvliga dofter...

  2009-05-18 @ 15:59:20 Nöjen Kommentarer (2)
Har landat och flyttat in hemma hos mej! Och jag älskar dem! Nu ska jag bara få tummen ur och städa klart, så jag får sprätta en påse och bara sniffa! Gissa om jag blev överlycklig när jag fick adressen av Nina. Att man kan beställa dessa underbara påsar via internet. Jag som var tänkt att åka på Mia´s i Umeå, bara för att få köpa dem. Ingen blev så glad som jag, men jag kommer deffenitivt att svänga förbi Mia´s ändå nästa gång jag drar till Umeå. För man kan aldrig få för många av dem och inte för mycket av Lustgården heller! ;)
- Jag älskar dessa påsar!!!



Sen har det även flyttat hem en doft åt mej själv oxå! =) Var in på Fräck och Fin här i Dorotea och inhandlade nya doften av Mexx. Å det är likadant där! Jag tycker om den oxå! Det är alltid roligt när man köper en ny doft!


Foton: Privata

Kommentarer
Postat av: Nina

Ojo va inläggen strömmar in =) Roligt!

Måste ta mig upp till prästhällan oxå. Har inte varit dit på väldigt många år!

Skamligt egentligen!

Fina bilder!



Åh, har Mexx kommit med en ny doft! Då måste jag ju dit och shoppa då ekonomin tillåter det!



Å doftpåsar kan man inte få för många av!

Måste ta och göra en beställning som man kan ta med till sallsjön!

Å date till helgen är ett måste!

Nu ska jag göra tacos! Mumma!



Kramen

2009-05-18 @ 16:13:41
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Petra

Hmm synd de inte går att lukta via datorn. ha ha

I framtiden år de säkerligen=)

Kramar

2009-05-18 @ 18:37:05
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix