Besiktning

  2009-05-18 @ 16:13:34 Vardag Kommentarer (11)
Japp, min bil måste in på besiktning i juni månad och tur var väl det, att jag kollade upp tider redan nu, för det är heltjockt. det är tydligen huuuur många som helst som bestämt sej för att besikta nu. Det finns knappt några tider alls och absolut inte när man jobbar och bara är ledig ibland. Då finns det ju inga tider alls som passar. Men hur som helst är en tid bokad och jag hoppas och ber nu, att lillebror eller pappa kan förbarma sej över min lilla bil och kanske ta den åt Vilhelmina, för jag jobbar nämligen. Men jag ska be er riktigt snällt sedan ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas det fixar sig, att någon av dom kan besikta den. Mikael måste besikta BMW:n oxå, men han har inte fixat någon tid tror jag. Om det är så fullt så äre nog jag måste besikta den. Kanske inte så lätt att få en tid på en fredag. De är ju bara då han kan fara!

2009-05-18 @ 16:15:51
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nils Petter

Visst fixar vi väl besiktningen.

2009-05-18 @ 18:12:29
Postat av: Malin

Sv. till Nils Petter:



Tackar så mycket pappa!! ;)

2009-05-18 @ 18:17:42
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej vännen!

Hoppas hoppas att de löser sig så att bilen blir besiktigad.



Ja nu e lillan hemma. Så underbart så!!

Stackare som varit utan nät, aj aj aj inte bra att kapa kabeln så. =)



Hoppas de löser sig inom kort.

Kramar i massor



saknar dina inlägg ju!

2009-05-18 @ 18:35:59
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej!

Stackare. Drygt utan nät.

Klart jag saknar dina inlägg. Tomt på ngt vis.

Klart jag ska krama om lillsessan från dig!!



Va skönt att du fått tid nästa vecka till Asterix, men förstår att du helst hade velat göra de nu direkt. Men tyvärr e de så ibland.



Va bra att det löste sig med bilen. =)



Ja lukt internet e nog vanligt när vi e gamla ha ha ha

Skulle inte förvåna mig ett dugg.



Ha en underbar kväll vännen min

Kramar

2009-05-18 @ 19:23:36
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Uncle Dackbengt

Håjt!!!!Jasså du har för avsikt att be P besikta,måste vara en hög oddsare,att tro han ska få igenom BMWn.Så vitt jag kan minnas har han inte fått igenom en bil vid första försöket.Men det är klart,han har väl inte så mycket för sig...Så han kan ju besikta den i sommarL...Tackar för G/B inlägget,och hälsa LG.

2009-05-18 @ 20:03:43
URL: http://dackbengt.zoomin.se
Postat av: Nina

Jo han är ju platt på vänster sida =(

Men jag hoppas det går till av sig självt!

Man blir ju så ampen =(



Kram kram

2009-05-18 @ 20:43:32
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Måste ju få höra sen hur det går på det andra jobbet =)

Hatar när blogg.se strular!

Har hållt på en hel timme att försöka komma in!

Grrr!!!



Kram kram

2009-05-18 @ 22:29:05
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Lillebror!

Hmm...... Måste kolla i min kalender om de kan finnas möjlighet å hjälpa dig med besiktningen. Du förstår jag har ju SÅ VÄLDIGT MYCKE å göra nu för tiden. Men jag återkommer så fort jag kollat upp om de finns nån lucka. Hihi... God natt på dig älskade storasyster. KRAM KRAM!!!!!

2009-05-19 @ 00:55:14
Postat av: Malin

Svar till lillebror:



Ja, du får kolla din kalender, om du möjligtvis har någon lucka ledig, så du eller pappa kan ta min bil till Vilhelmina. Förstår att du har mycket att göra nu för tiden, så därför hade jag tänkt att du kunde få lite mer att göra! ;)

Nä, nu ska jag rasta Asterix och ha lite rast innan jag ska tillbaka på jobbet igen!

Hoppas att du har en bra dag min älskade lillebror!

Du kanske har lust att följa med jag och Asterix till Ström nästa tisdag kväll?

Om du har någon lucka ledig där förstås? ;)



STOR KRAM!

2009-05-19 @ 12:12:27
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: sara

Det är sååå tråkigt när man måste besiktiga bilen. Jag är så dum och väntar in i det sista ofta. Har to.m fått körförbud nån gång. Korkat!!

Vi köpte ny bil innan jul, fördelen med det är ju at de inte behöver besiktigas lika ofta ;)

Kan tänka mig att det är ännu jobbigare när man bor som ni, här har vi iallfall 3-4 olika ställen att välja på. Har till och med en här i skurup :)



Ha en fortsatt bra tisdag, nu ska jag ut i solen lite

2009-05-19 @ 13:12:21
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix