Storleks snurr...

  2009-03-13 @ 19:42:10 Asterix Kommentarer (3)
Blir galen på dessa storlekar när det gäller overallen som ska beställas åt Asterix. Har mätat alla delar som skall mätas på honom nu och via den tabellen får jag väl fram typ 3 olika storlekar åt honom. Jag blir inte riktigt klok på det här. Vad i hela skogen ska jag göra...? Den här gången måste det ju bli rätt och passa åt honom. Har redan skickat tillbaka två overaller från ett annat företag, när ingen av dem passade honom. Antigen för liten eller alldeles för stor, som den sista var. Så nu är jag inne på Divinedog för att kolla läget och har där hittat en riktigt varm och skön fleeceoverall som kan kombineras med en allvädersoverall för att hålla honom riktigt varm om man vill. Vilket kommer att behövas.
Men vilken storlek ska jag eller Asterix ha? Det är den stora och svåra frågan just nu!



Bilder: Divinedog


Så var det gjort! Overallerna är beställda. Så nu hoppas jag att dom kommer att passa honom. Annars blir det ännu en retur. Men jag kan bara säga att storlekarna gjorde en snurrigare än allt snurrigt. Hur i hela fridens dagar skulle jag kunna plocka fram rätt storlek åt honom genom att titta på guiden...? Omöjligt!
Har gjort mitt val och håller nu tummarna att de ska passa!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas den passar denna gång så inte Asterix behöver frysa!

Vi hörs imorron. Vi måste ju fixa fika =)

Kraaaam

2009-03-13 @ 21:31:52
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

rep stump?? Haha!

Duktiga du som går slanka linjen. Inte bra att ha nära till My way!

Nu äre kvällsfika för Sam innan han ska få gå och sova!

Hoppas ni har det mysigt oxå =)

Kram

2009-03-13 @ 21:49:49
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Det är väl klart att du kan komma på tre ynka saker!! Kom igen Malin <3

Ditt hjärta är ett förslag, för ditt hjärta är av guld och du har det finaste hjärta man kan ha!



Ja det är konstigt att du är trött jämt?? Vitamin brist, låg blodvärde??



Sov gott vännen! Natti natti

2009-03-13 @ 23:09:01
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix