Härliga torsdag!

  2009-03-19 @ 10:40:51 Vardag Kommentarer (4)
I morse blev det en härlig sovmorgon, men Asterix valde att vakna tidigt eftersom solen sken så härligt. Jag valde dock att sussa en stund till, när klockan var lite för tidigt. Men efter elva timmars sömn kände jag med riktigt utvilad ;)
Det blev en tidig kväll igår kväll, när jag varit sååå trött hela veckan, att ögonen gick i kors på mej. 
Men nu ska jag klä mej och ta med Asterix på en härlig promenad. Eller promanad och promenad. En sväng ner på sjön ska vi göra iaf. På önskelistan står just nu ett knä. Men vi måste absolut ut i det härliga vädret, när himlen är blå så långt ögat kan nå och det dessutom inte ser ut att blåsa något heller. Perfekt ;) 

Sen ser vi fram emot ikväll, när älsklingen/husse äntligen kommer hem igen =) Det är toppen över i:et på torsdagar de! 
Var tänkt att han skulle åka till Borga i helgen, men så blir nog inte fallet. Utan han och familjen åker nog till Östersund i morgon bitt. Varför? Livet är bra orättvist ändå. Jag kan inget annat göra, än att sända mina tankar till er och tänka på hur jobbigt ni har det just nu.

Hoppas att ni har och får en riktigt härlig torsdag och att solen även skiner på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja det är ju skit tråkigt att du jobbar imorron! Å att du måste jobba hela helgen för den delen!



Vi far upp till lösvjön imorron då Mikael kommer hem! Om inte jag tar barnen och far upp före. Men jag tror jag inväntar han!



Dessa hormoner som är i omlopp i kroppen gör mig extra känslig för det som händer just nu!

Jobbigt!

Lider och tänker på hans familj =(



Ska äta lunch nu och sen ska jag och V ut på promenad.

Å du vännen, jag önskar dig ett nytt knä oxå <3



Kram kram

2009-03-19 @ 10:52:05
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Mmmmm, å tänk då jag ska berätta för Melvin den dagen han går bort! Det känns lite gruvigt men han måste ju få veta oxå!

Å lära sig att det är livets gång!

Tänkte jätte mycket på dom igår oxå! Å satt å grät till ett avsnitt av Grey´s. Det va ett gråt vänligt avsnitt igår!

Skickade ett mess till M om hur mycket vi älskar han!

Man ska va rädd och sina nära och kära!

Man vet aldrig då dom rycks bort!



Kram vännen!

2009-03-19 @ 11:09:40
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja nått borde vi köpa men som sagt vad???



Vi såg dig och Asterix när ni gick ut på sjön. Vi vinka med du såg oss inte!

2009-03-19 @ 13:06:58
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej! Ja underbar väder är de idag. Dock så blåser de väldans mycket här nere i skåne. Så de förtar känslan mkt.

Åh va glad jag blir över att du tittat runt i min blogg. Alltid trevligt!



Ha en underbar dag.



Kramar

2009-03-19 @ 13:30:19
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix