Regn och små söta vänner!

  2009-06-08 @ 20:48:19 Vardag Kommentarer (3)
Dagen har varit full av regn, kyla, aktiviteter och en underbar vän med två underbara söner!
Vi har fixat och donat hela dagen lång.
Det fick bli middag från My Way, eftersom det skulle gå så fort som möjligt och även vara så lättsamt som möjligt oxå! ;) 

Nu är dom hemma och jag och Asterix är ensamma igen, så vi ska passa på att gå ut och träna lite inför onsdagen i Åsele. Nu när det är uppehåll med regnet! och jag hoppas att det hade tänkt hålla i sej en stund oxå, för nu är jag sååå less på detta regande och kyla. Man vill faktiskt kunna packa ner både vantar och mössor, men inte än inte.
- Hallå, det är ju ändå juni! Då ska man inte behöva använda sånt.

Fick även mitt paket idag, som jag beställde från Bokus innan helgen. Klickerträning för din hund. Vi har börjat att träna med klicker, men eftersom jag aldrig gjort det förr och inte heller riktigt vet hur jag ska göra, mer än hur jag ska börja, så valde jag att beställa en bok, som jag kunde få lite idéer och tips ifrån, tänkte jag. Så nu ska jag läsa lite ur den och hoppas att Asterix fattar galoppen. 


 
Men först och främst ska jag gå ut och se om mina sängkläder som jag tvättade igår har torkat! Det har som gått dåligt på den fronten idag, när regnet bara vräkt ner hela dagen lång! Så bäst att skynda innan nästa skur dimper ner igen!

Sen ska jag väcka upp min lilla sömntuta oxå, så vi kan ta vår runda tillsammans!
Jag börjar ju faktiskt se lite små blå partier utanför fönstret.





Idag har det varit en sån där vilodag. Asterix har kännt på sej att det inte alls är något väder att gå ut i och jag håller verkligen med honom!

Några minuter har gått och det blåa har redan gått över till mörkgrått igen! *suck*
Det får nog bli läsning och träning inomhus ikväll istället!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tyckte väl att det var du som satt i Ninas bil på statoil (som inte heter statoil längre). :)

2009-06-08 @ 21:55:10
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi näää jag hade ju rosa kepa på mig. :) haha Och inte körde jag "rätt" bil heller. :)

2009-06-08 @ 22:11:02
URL: http://vardagarmedjenny.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja tack för idag vännen!

Va vi är braiga alltså ;-)

Sov så gott! Och hoppas det går bra imorron! Önskar verkligen att jag hade kunnat följa med dig <3



Kram kram

2009-06-08 @ 22:42:44
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix