Sängen nästa!

  2009-06-08 @ 22:48:18 Vardag Kommentarer (5)


Regnet det verkligen vräker ner nu! Hur ska vi kunna gå ut och göra kvällspinken jag och Asterix och hur i hela fridens dagar ska jag kunna sova inatt, om det ska regna på detta vis?
Jag som verkligen avskyr när jag hör regnet och helst när det smattrar mot fönstret och fönsterbläcket när man ska sova. Huvva! Då får jag dra täcket över huvudet och plugga in hörselpropparna, eller helst av allt, hoppas att det slutar!
Å det är på tiden att jag söker mej till sängen nu, så jag orkar stiga upp imorrn bitti när klockan ringer.
I morgon ska jag ta med mej pappa för en dag i Umeå. Det är Tandläkarhögskolan som väntar med undersökning och bedöming. Och eftersom det är så lång och trist väg, så var pappa så snäll som vill följa med mej! =)

Go´natt och sov så gott allesammans!
Och hoppas att ni får en bra tisdag imorrn, med mycket bättre väder än det varit idag (iaf hos oss).



Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas det har gått bra idag vännen =)

Vi hörs och ses snart igen.



Kram kram

2009-06-09 @ 15:36:52
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

Tack snälla Malin för att du genomförde uppdraget jag gav dig, till full belåtenhet!

Vi träffas väl imorronkväll, förmodar jag.

Ha det så bra go´Malin!

2009-06-10 @ 20:49:06
Postat av: Malin

Svar till farmor:



Det var så lite så, lilla farmor!

Det är klart jag ställer upp och hjälper dej så gott jag kan.

Men tyvärr ses vi inget imorrn kväll =( Jag jobbar kväll och slutar inte förrän klockan åtta. Hade mycket hellre åkt hem till Hoting på kalas, men vi kanske ses snart ändå! =)

Ha det så bra min lilla farmor!

Massor med kramar!

2009-06-10 @ 21:10:55
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Lillebror!

Går du också ut för å göra kvällspinken?? Hmm....

2009-06-11 @ 12:19:37
Postat av: Mamma

hahaha!! Kan ju inte låta bli att instämma med din lillebror!! Men man kan ju slå två flugor på smällen!!!Eller hur?

2009-06-12 @ 22:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix