Nattsuddande vänner!

  2009-06-08 @ 12:05:09 Vänner Kommentarer (2)
Det blev en liten sovmorgon idag! Vaknade strax efter tio, eftersom jag inte kom hem från Nina efter klockan var två inatt. Asterix har valt att inte kliva upp alls idag. Han sover fortfarande gott under sin filt. 
Men trevligt, roligt, mysigt och busigt, var precis vad vi hade =)
Först såg vi på en komedi. Hör och häpna! Det var ingen skräckis den här gången, men nästa gång kanske ;)
Det är inte alla gånger vi ser en komedi.


Några rundor Maxi Yatzy var en självklarhet. Var nästan så att jag glömt bort hur det spelet gick till, när det var så länge sen vi spelade sist! Men efter en tärning var kastad, så visste man vad det gick ut på och spelet var i rullning.
Dessvärre vann jag alla rundor och Nina förlorade alla, men nästa gång lovar jag dej att du ska få vinna! Då är det din tur ;)

Sen helt plötsligt så svischade tiden bara iväg så där och klockan blev massor! Men vad gjorde det, när jag var ledig och fick ha sovmogon idag!

Massor av sur, massor av skratt och massor av allt!
- Du är bäst vännen! ♥

Nä, nu ska här duschas och inta en försenad frukost, så att jag är redo när min vän tittar förbi senare idag! =)


Pissväder och åter pissväder! Hur ska mina sängkläder torka där ute egentligen? Dom hinner nog tvättas om ett x antal gånger innan regnet ger med sej, skulle jag tro.
Nu är jag less på detta väder! Nu beställer jag sol och värme! Så det så!!!

Hoppas att ni har en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för en underbar kväll! Det va längesen!Väldigt upskattat! Nu kommer snart Melvin hem! Wiiiie! Å snart ses vi! Men Sam ska få en stund i vagnen först å jag måste äta nått! Magen börjar nu vråla som ett lejon ;-)



Puss & kram

2009-06-08 @ 12:16:24
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Sitter och tankar Samen nu å sen far vi till dig!

Så snart kommer vi =)

Tjoho!

2009-06-08 @ 13:33:05
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix