Måndag till onsdag.

  2009-06-24 @ 21:54:48 Vardag Kommentarer (5)
Vi tar allt på en gång! Vädret har varit så underbart, att någon tid inne har det knappt blivit.
Måndag åkte jag och Asterix till Bellvik för att hälsa på mamma och pappa, som var i stugan. Härligt, soligt och varmt, så tiden gick åt ute den dagen. Asterix och Nixa busade tills de slocknade i värmen. Mycket energi gick åt. Jag provade även att ta med Asterix ner till sjön, för att se om han ville svalka av sej lite. Men det måste nog vackert bli några grader varmare i vattnet innan min lille fis kryper i. Tassar och ben gick ganska så bra när vi var själva, men så fort Nixa kom, blev det fart och fläkt i vattnet från henne och Asterix ville inte vara med ;)


En fin och mysig dag var vad jag hade i Bellvik. Farmor kikade förbi. Pappa fick hjälp med brokvisten till gäststugan av sin morbror. Och även Ingrid tittade förbi, så  en god middag avnjöts innan det var dags att åka hemåt igen. Grillade revbenspjäl. Mycket gott med inte det lättaste att äta! ;)

När jag kom hem, så kom min kära vän och hälsade på. Men först av allt tog vi svängen förbi macken, för en rysare hade vi redan bestämt att vi skulle se! =)

Så tillsammans med lite smått och gott, mysade vi ner oss i soffan en måndagkväll.



Tyvärr var inte alls filmen så bra och läskig som den ansågs skulle vara.
En aningen en overklig och inte alls så där kuslig som  vi hade hoppats på! =) Men nästa gång blir det en mycket bättre!
- Ellerhur!? ;)
Något som var mycket bättre, var självklart Maxi Yatzy. Så självklart drog vi några rundor innan det var dags att bege sej tillsovrummet och kudden.

Igår kväll Tisdag var det dags för sista träffen i Åsele. Det var nämligen tid för examen. Det stora provet.
Hur skulle detta gå? Men det gick fint! Inga som helst bekymmer! Nu är det bara att fortsätta att öva på här hemma, så att han blir en pärla.
Väl hemma igen blev det ännu mera mys med min lilla vän, även så kallad älskade vän! Några rundor av Maxi Yatzy blev det, så då kanske ni förstår vem det var jag lirade tillsammans med...?
Precis, alldeles riktigt! Visst var det Nina!

Idag har det varit en varm och fin dag. Jag och min mor har hållit hus nere på vårt gamla jobb. Det är städning som stått på schemat där i veckan. En dag kvar återstår innan vi gör helg.
Sen blev jag även bjuden på en mycket god middag hos Nina ikväll. Så fiskbullarna får jag ta en annan kväll istället! :p
Tusen tack vännen min!! Tyck om du! ♥
Så nu är det allt bäst att jag kryper i säng, om jag ska orka upp en sista morgon imorrn bitti igen.



Natti natti och sov så gott!
Många kramar från Malin och Asterix.


Foton: Privata


 


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja man får tacka för mat sällskapet =)

Å nästa vecka vankas det paj ;-)

Mumma!!!



Nu ska jag faktiskt gå å sova. Klockan ringer kl 7.30. Tänkte bege mig ut på en morgonpromenad då =)

Innan det blir för varmt!



Många kramar till dig min goa vän <3

2009-06-24 @ 22:01:32
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: sara

Härliga bilder :)

Hubbe är inte så glad för att bada han heller...en liten fegis. Han går i med benen, men inte längre.

Hoppas du haft en skön helg. Sådana här sommardagar är ju underbara.

Kram

2009-06-28 @ 22:15:23
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Tittar in för å se vad du gjort i helgen, som tur är får man en skymt av dig hos nina, attans att det ska vara så svårt att få till en date, alltid är det ju nått - men snart har jag semester... Då... När får du din semester? KRAM

2009-06-29 @ 12:40:19
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Lillebror.

Här händer de inte mycke nu.

Ha de bra i värmen. Själv är de ju skönt me semester.

2009-07-01 @ 16:06:03
Postat av: Nina

Love you! Å tack för alla trevliga dejter vi haft denna vecka =)



KRAM!

2009-07-01 @ 22:24:14
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix