Älskade vän! ♥

  2009-06-14 @ 21:38:03 Vänner Kommentarer (2)

♥ Jag har en vän, som betyder så mycket för mej.
♥ En vän som jag kan dela precis allt tillsammans med!
♥ En vän som jag kan prata om allt tillsammans med.
♥ En riktig vän att lita på. Både i vått och tort!
♥ En vän som jag saknar så mycket.
♥ En vän som alltid får mej att skratta.
♥ En vän som alltid finns för mej!
♥ En vän som alltid ställer upp, vad det än gäller.
♥ En vän som alltid lyssnar.
♥ En vän som man kan göra så mycket tokigt tillsammans med.
♥ En vän att tissla och tassla med.

Listan kan göras hur lång som helst!
Men du ska veta att jag är lycklig som har dej i mitt liv Nina.
Och där hoppas jag att du förblir att vara. En riktig och kär vän, som man alltid kan lita på.

♥ Jag älskar dej min kära vän!

Kommentarer
Postat av: Nina

Sitter här och gråter! Så underbart fint du skrivit om mig! Ser nästan inte va jag skriver!

Underbara du! Jag blir alldeles rörd! Varm i hjärtat! Tack goa du!

Jag tycker ju precis samma om dig!

Älskar dig vännen!

Du & jag <3

2009-06-14 @ 22:23:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja jag kände ju att jag va tvungen att fara till dig vännen <3

Å det ångrar jag inte!

Ska visa Mikael då han kommer hem. han är ju i villis nu!

Men jag hoppas och tror att det kommer bli bra!



Love you vännen!

Hoppas det går bra att jobba ikväll!



Kram och puss!

2009-06-15 @ 11:02:55
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix