1 års dag, putsning, grillbuffé och bil museum

  2009-06-14 @ 15:12:09 Familjen Kommentarer (0)

I helgen har det varit en sån där helg, som jag inte haft tillgång till internet igen =( Eftersom min käre sambo arbetat hårt med det blivande garget här hemma.
Men vad gör det, när jag ändå haft fullt upp hela helgen.

Fredagen till ära arbetade jag fram till klockan två, när jag sedan hade tid hos frissan för en putsning och en släng av slingor skulle i. Sedan bar det va hem till Hoting. Mamma, pappa, lillebror och jag skulle nämligen gå på Hotell Hoting för att inta en godare middag. Grillbuffé var det som stod på menyn den kvällen. Med massor av folk och jättegod mat, hade vi en jättemysig kväll tillsammans, hela familjen. Jätte trevligt ställe, trevlig personal och massor av supergod mat i massor!

Efter middagen begav vi oss bort till Västra Hoting för att vara med på invigningen när de slog upp de nya portarna av Ivars Bilmuseum. Även där var det massor av folk och massor med gamla bilar av alla de modeller. Tyvärr hade jag glömt kameran hemma, annars hade jag bjudit på en hel del bilder från kvällen. Men det kanske blir fler gånger, eller så får ni göra ett besök själva och se ;)



Fredagen den 12 juni hade vi även en som fyllde år i familjen. Hela 1 år.
Min lilla vovve Asterix, var det som hade sin första födesedag. Lite smått och gott blev han självklart firad med och massor med myspys när jag kom hem från Hoting ;) Då mysade vi ner oss "hela familjen" Mårtensson/Sörell i soffan och bara slappade resten av fredagskvällen.


Foton: Privata


Några bilder från den dagen vi var ner och hämtade honom i Gävlebro och när han sedan kommit hem till sitt nya hem i Dorotea. Känns som om det inte alls är så länge sedan som det är, som han kom till oss. Då var han liten och ganska så lugn. Nu är han något större och mycket vildare! ;) Men vad gör det, när jag tycker om han minst lika mycket ändå!


Det var i stort sett min fredag. En mycket trevlig och mysig sådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix