Inget vettigt...

  2009-07-03 @ 20:13:59 Allmänt Kommentarer (6)
Att förtälja alls!

Det är som stopp här hemma. Jag kan inte komma på något vettigt alls att skriva om. Därför det kan bli lite långt mellan gångerna ibland oxå. Igår var jag till farbror doktorn och fick en ny spruta i knäet, så det är mest bara vila som gäller just nu. Ryggläge, vila och kryckor. Så i helgen blev det inget jobb för min del.
Tur jag haft min underbara vän som kommit och hållit mej sällskap och roat mej! ;) En hel del parti Maxi Yatzy har det blivit. Massor av dejter har det blivit under veckan och fler lär det bli! ;)

Mannen i huset är ute och bygger på garaget, men jag tycker att han ska komma in, så vi kan hitta på något annat istället.
Var ut en snabbis för att se hur det gick med takstolarna, men jag höll på att bli uppäten, så jag hoppade snabbt in igen.
Men nu funderar jag om jag skulle hyrt mej en film och sett ikväll, för det finns absolut ingenting alls att se på tv´n. Bara repriser hela tiden. Synd det inte var lördag, för då hade jag iaf kunnat lösa sommarkrysset. Men det tar vi imorrn! Man ska ju inte önska att helgerna ska gå fortare än dom redan gör.

Hoppas att ni får en härlig fredag kväll och en härlig helg med för den delen!
Och ni som kanske gått på semester, ska ha en riktigt mysig sådan!
Snart är det min tur oxå... ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hallå! Stackare... som måste ha det som du har det. :( Och inte klagar du heller... Krya på dig! Och när får du semester då? Ska ni åka någonstans i år? Jag jobbar en vecka till innan jag blir ledig i tre veckor. Jag och Simon åker ner till Göteborg och sen vidare någon annanstans. Inte bestämt än... Skönt att åka härifrån ett tag! :) Trevlig helg! Kram

2009-07-03 @ 20:49:22
Postat av: Malin

Sv. till Emma:

Tack tack Emma! Lovar att jag ska krya på mej! Nä, nu är jag på dessa förbaskade kryckor igen! Men snart ska det väl vara bra igen! =) Och då äre bara att hoppas att det håller i sej lääääänge!

Jag jobbar en vecka till jag med innan det är semester och jag längtar verkligen efter den!

Den är sååå välkommen när den väl kommer! =) Men vi har inte bestämt något än vart vi hade tänkt åka i år. Men någonstans ska vi åka. Måste få komma bort en stund. Hade mer än gärna åkt till Göteborg jag med, men LG är inte så pigg på det i år. Jag verkligen älskar den staden. Så ni kommer få det hur härligt och mysigt som helst när ni åker ner! ;)

Man måste få komma bort ett tag och bara ha det skönt och må hur gott som helst! =)

Ha en trevlig helg du med!

Kram kram

2009-07-03 @ 21:02:33
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Nina

Love you vännen. Du är bäst :)

2009-07-04 @ 00:21:37
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Tack för gårdagen vännen <3

Alltid lika trevligt att umgås med dig!



Många kramar till min goa Malin!

2009-07-05 @ 10:47:17
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: sara

Vad trist för dig att ha så ont i knäet. Du får passa på att vila nu. Är det något allvarligt?

Såg era goda bullar inne hos Nina. Såg inte så dumt ut ;)

Kram

2009-07-05 @ 22:46:36
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Så besvärligt med dina knän, men hoppas du får må bättre nu när du har sprutat igen... Har hört ryktas att ni får sjögatans ståtligaste garage så jagförstår att L-G ligger i ;-) Här hemma blir det mys med film, tidningar å så tror jag att jag ska utmana gubben i yatizy Hi,hi. Massa kramar!!!

2009-07-06 @ 12:13:01
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix