På spaning...

  2009-01-24 @ 10:46:10 Asterix Kommentarer (6)
Mot sjön. Här är en av platserna där Asterix tillbringar mycket tid när han är inne och vill hålla koll på alla som rör sej ute på sjön. Han kan stå länge länge och bara spana in allt som rör sej och blir lika glad det åker förbi en skoter, en på skidor eller varför inte en HUND! =) Då lägger han av ett skall och vill nog inget hellre, än att komma sej dit ut han med.
Tror jag ska klä mej och ta en sväng ut med honom, så han får springa av sej lite.


Här står jag och kikar in skotrarna som står nere på sjön.


Nähä... Där for dom!


Å blir man trött, kan man bara lägga ner huvudet på ryggstödet, men ändå hålla koll på allt.


Nu kommer det nån...


Jaha, du är oxå här!

Foton: Privata.

Kommentarer
Postat av: Nina

Han är ju för tokig lilla Asterix =) Hoppas allt är bra med dig <3 Miss ya!

2009-01-24 @ 13:18:42
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja det har varit en tråk dag men å andra sidan har jag det nästan jämt så jag är van. Sitter och samlar kraft för att orka städa badkaret å hänga tvätt. Mikael och Melvin sitter och spelar spel för fullt. Råttfällan spelar dom nu. Mamma ringde nyss å sa att dom fixat projektorn så ikväll kanske man far dit å tittar på dia bilder från då jag va bebis!! Kul kul! Kram

2009-01-24 @ 15:58:10
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

Hej Malin! Vilka roliga bilder du tar på Asterix, han ger verkligen liv åt din bloggsida. Men det gör du också! Fortsätt så, hälsningar och kramar från Farmor. Vi hörs och vi ses!

2009-01-24 @ 17:00:33
Postat av: Malin

Malin svarar farmor: Hej farmor! =) Vad roligt att du tycker att jag tar roliga bilder på Asterix! Det är roligt att fotografera! Och ibland blir det så tokiga kort på honom ;) Och visst ger han liv åt sidan! Vad skulle jag annars lägga in för bilder...? Massor med kramar till dej! Å självklart hörs vi och ses vi snart!

2009-01-24 @ 19:25:59
URL: http://malincatarinas.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja du, jisses så jag saknat min lilla busunge :-) Å så söt asterix är där han står å spanar på skotrarna. Måste ta mig i kragen å komma förbi snart, saknar dig vännen! Kram kram

2009-01-26 @ 21:53:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad söt han är! Elmer är likadan. Fast vi måste hålla i han om han ska titta ut, för vihar inget han kan sitta på!

2009-01-31 @ 23:08:42
URL: http://kariiiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix