Lördag hela dagen!

  2009-01-24 @ 19:39:19 Allmänt Kommentarer (1)
Denna dag har i princip inte bestått av nånting alls. Jag och Asterix tog oss en promenad ner på sjön, medan LG var ute och drog en sväng på skotern. Inte är det så ofta man ser han om helgerna, nu när skotern anlänt och mer kommer det nog att bli, skulle jag tro. Men bara han får dubbeldynan, så kan vi oxå följa med. Var vi nu ska stoppa en nyfiken Asterix nånstans...? Ikväll skippar vi promenaden, eftersom vi tog den idag. Utan nu tror jag att jag ska med mej Asterix och mysa ner oss framför tv´n och invänta Körslaget. Är ju snart final =)

För övrigt så har Asterix hittat en ny och mysig plats att ligga på.
Sittpuffen i datarummet, bredvid mej ;)


Har han inte det alldeles för härligt där han ligger och myser!? =)


Och passar precis, gör han oxå!

Min lilla sötnos! ♥

Foton: Privata


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja där ligger han bra =) Projektorn va fixad så vi har tittat på dia bilder ikväll. Det va jätte kul. Men missade körslaget =( Hoppas ni har en trevlig lördag kväll. Syns imorron på middagen! Kramen

2009-01-24 @ 22:27:56
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix