En eftermiddag i Bellvik!

  2009-01-19 @ 20:06:03 Vardag Kommentarer (3)
I eftermiddags åkte vi mot Bellvik för att hälsa på hos farmor och farfar. Väl framme samtidigt som mamma och pappa oxå. Mamma och jag hjälpte farmor ner med julgardinerna och upp med de andra. Asterix hjälpte till han med eller rättare sagt var väldigt nyfiken vad vi höll på med. Farfar och han är väldigt bra kompisar! Jag undrar varför....? :p
Han hjälpte iaf till när farfar bytte tyget på soffan.


En nyfiken och väldigt hjälpsam Asterix!


Kom och va med ni oxå!


La mej ner mellan gångerna intill den varma vedspisen.

Foton: Privata

När vi var klara med allt som skulle göras blev det även middag i huset. Det lagades fläsklägg och rotmos där idag. Absolut inte alls min favorit. Men då har jag en sån gullig farmor och farfar, så jag fick stuvade makaroner, stekt fläsk och korv istället! ♥ Min favvo liksom ;) Så jag njöt verkligen av den goda maten! =)
Sen bar det iväg hemåt igen, efter en trevlig dag på näset! Och vi ses snart igen farmor och farfar!

Kommentarer
Postat av: Vendela

Du har en liten utmärkelse att hämta hos mig :-)

2009-01-19 @ 20:46:09
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/
Postat av: Nina

Va Asterix ser ut att ha det bra i Bellvik =) Usch, blev så nedstämd efter jag pratat med dig! Självförtroende åkte verkligen i botten (fast det är ju i botten redan =P) Va arg/ledsen jag blir även fast jag VET hur hon är! Man vänjer sig aldrig! Blir en tidig kväll för mig. Ska ju upp tidigt! Kram min älskade vän! <3

2009-01-19 @ 21:28:43
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Vendela

Vad mysigt du verkar ha det hos din farmor och farfar :-)

2009-01-19 @ 22:10:00
URL: http://vendelasextioatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix