Lördag som var!

  2009-02-23 @ 14:59:55 Familjen Kommentarer (2)
Ska se om jag kan få ner lite av vad som gjordes i helgen, när jag lovade det igår, men hann aldrig igår kväll, eftersom jag var så trött att jag däckade framför tv´n. Så vi provar med ett nytt försök idag ;)



Lördag tillbringades i Dorotea kyrka till att börja med. Klockan tolv skulle nämligen Benjamin döpas och efter det bar det iväg till Avaträsk skola för kaffe och fika och presentöppning.

Sen hem för att sno på sej andra kläder och packa Asterix i bilen för bege sej till Bellvik för middag hos mamma och pappa. In en sväng hos farmor och farfar hann vi även med när vi kom, men kände ingen brådska, eftersom dom oxå skulle komma upp och äta. Likaså familjen Mårtensson/Östlundh från Knackaitorpet.
Gissa vad!? Jo!! Grillat stod på menyn! *mmmm* Årets första till och med och himmel och pannkaka så gott det var! Hade nog kunnat äta hur mycket som helst! Känner nu hur det vattnas i munnen på mej!

Efter maten kopplade Lovisa in Guitar Hero. Äntligen skulle jag få prova! =) 
och vips! Så fort gick det att bli fast! Jag var även såld på detta.


Lovisa var en riktig hejjare på detta! =)


Och Norton lirade och rockade loss han med! =)

     
LG, Michael och Anders skulle oxå prova!


Även pappa.
Djupt koncentrerade allihopa! ;)

Efter att nästan alla lirat gittar, puggades nästa spel in. Nämligen Nintendo Wii. Där blev det Bowling, boxning, golf och tennis. Efter några rundor kunde jag konstatera att jag skulle ha en gigantisk träningsvärk dagen efter, vilket stämde precis.


Norton var en hejjare på att boxas!

     
LG, pappa och Anders gjorde även sitt bästa här!


Efter vi provat det mesta va kunde, så hade klockan hunnit bli åtta och det var dags för Melodifestivalen där E.M.D och Molly Sandén gick vidare till finalen. Massor med mys och värme under kvällen, grillning av korv, skoteråkning.
Helt enkelt en jätte trevlig och mysig kväll. Kunde inte bli bättre!


LG och Asterix vispar grädde!


Asterix hjälpte till att skrapa skålen.


Även Norton hjälpte till med grädden!


Lovisa tycker om Asterix! ;)

     
Laila, Lovisa, Norton & Michael.
Lovisa och Asterix myser.
Norton rockar fett!

Foton: Privata

En underbar lördag kväll med underbart sällskap! Och Michael! - Nästa gång ligger vi kvar! ;)
♥♥♥













Kommentarer
Postat av: Nina

oj så kul ni ser ut ha haft =) Det är ju såna stunder som förgyller livet =) Kram kram.

2009-02-23 @ 15:06:03
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Uncle Däckbengt

Håjt "fru"LG!!!!!!Återigen bjuds vi på ett gäng fina foton,gillar specielt dem på Asterix,och en vispande LG.Men min goda uppfostran hindrar mig från att komentera Jimmie Hennrix kopian från Hoting.

2009-02-25 @ 12:39:05
URL: http://www.dackbengt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix