Fettisdag och BVG

  2009-02-24 @ 17:09:25 Vardag Kommentarer (3)
Fettisdag som det är idag! Vilket jag inte kännt något alls av. Inte en semla och palt äter jag inte. Men en semla hade jag självklart inte tackat nej till! ;) Tur att jag redan hunnit med så pass många semlor redan! Så jag har säkert tagit igen alla semlor, så det räcker för dagen. Men visst hade det varit gott alltid!

Dagen har tillbringats på Bergvattengården. En liten rundvandring inför den kommande flytten. Känns gruvsamt att vi snart kommer att bosätta oss där nere vi oxå. Men det är bara att inse fakta och se glad ut ändå! Dagen har för övrigt gått bra. Nytt folk, nya patienter eller boenden och ett helt nytt hus att lära sej! Men det kommer väl.

Har ni ätit någon semla idag!?

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för två trevliga kvällar vännen! Nästa gång tror jag vi ser mamma mia istället! Å spelar lite yatzy =) Är ju sååå sugen på det! Natti natti vännen! Kram

2009-02-24 @ 23:21:15
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Farmor

Ja,jag åt en semla på fettisdag på Valågården i Hoting. Den var jättegod så jag skulle gärna ätit två stycken. Men man får ju lov att ha "hunnskamma"!

Ha det så bra Malin, kramar från farmor!

2009-02-25 @ 11:01:17
Postat av: Malin

Malin svarar farmor: Ja, jag hörde att ni skulle till Hoting på Valågården och äta. Tur du som fick en semla! Jag fick bara en halv, men bättre än ingenting. Nu har jag och Asterix varit ute på en promenad, så nu ska jag hoppa i duschen. Ha det så bra! Kramar till dej farmor!

2009-02-25 @ 18:20:39
URL: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix