2 utmärkelser...

  2009-02-22 @ 18:25:47 Vänner Kommentarer (3)
Har jag fått =)
 2 av Nina och en av Therese. Tusen tack vänner! ♥ Det värmde ska ni veta!




Denna award har jag fått från min kära vän Nina! Gullig du är!
Det värmde i mitt hjärta vännen! ♥



Sen fick jag även denna utmärkelse av Nina och Therese.
Ni lyser båda upp vintermörkret för mej och är guld värda båda två! ♥
- Tusen tack!

Men eftersom dessa umärkelser gått runt runt, så kommer jag inte att sända dom vidare.
Utan ni vet alla vilka som betyder och lyser upp vintermörkret för mej! ;)
Ingen nämd, ingen glömd.

Kommentarer
Postat av: Nina H

Men hallå, det är ju helt klart att ni behöver ha en pulka!!! Ni måste ju kunna fara ut ni oxå! Vi kommer nog ha våran pulka här nere, så att jag och Sam kan följa om vi ska till sallsjön nått. Vi får ju låna mamma och pappas pulka då vi är i fjället.

kram

2009-02-22 @ 19:18:53
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina H

Ni får väl åka pulka med oss om vi ska till sallsjön samtidigt =)

2009-02-22 @ 19:59:51
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Nina H

KLart att ni kan åka med oss. Å sen kan ni kanske låna den om vi är i fjälle å ni är hemma. Så några svängar lär du och Asterix kunna följa med på.

2009-02-22 @ 20:36:45
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Malin. En tjej på 25 år. Sambo med världens bästa kille, mamma till den underbaraste sonen på jorden. Tim. Och matte till finaste vovven, Asterix